Polska

Auchan Polska korzysta z platformy Ocado Smart Platform

  • 17 kwietnia, 2024
  • 6 min read
Auchan Polska korzysta z platformy Ocado Smart Platform


W ramach znacznego ożywienia swojej działalności w zakresie artykułów spożywczych online, Auchan Retail Poland ogłosił, że uruchomił już platformę Ocado Smart Platform (OSP).

Stanowi to kluczowy kamień milowy w partnerstwie firmy z Ocado Solutions na rok 2022, którego celem jest rozwój działalności internetowej Auchan od początku do końca przy użyciu OSP.

Początkowa faza koncentruje się na wdrożeniu rozwiązania Ocado In-Store Fulfillment (ISF) w istniejących sklepach Auchan.

Następnie nastąpi uruchomienie dedykowanego Centrum Obsługi Klienta (CFC) obsługującego region warszawski w kraju.

„Platforma Ocado Smart to jeden z najbardziej rozbudowanych i zaawansowanych technologicznie pakietów tego typu rozwiązań w skali światowej” – powiedział Szymon Turnau, dyrektor Digital & E-commerce w Auchan Polska.

„Jego zastosowanie znacząco wpłynie na optymalizację procesów i skalowanie naszego biznesu internetowego, który konsekwentnie budujemy od momentu uruchomienia sprzedaży internetowej 13 lat temu. Przełoży się to na wzrost komfortu zakupów i zadowolenie naszych klientów.”

Uzyskaj dostęp do najbardziej wszechstronnych profili firm na rynku, obsługiwanych przez GlobalData. Zaoszczędź godziny badań. Zdobądź przewagę konkurencyjną.

Profil Firmy – bezpłatna próbka

Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail dotyczącą pobierania

Jesteśmy pewni wyjątkowej jakości profili naszych firm. Zależy nam jednak na tym, abyś podjął jak najbardziej korzystną dla swojego biznesu decyzję, dlatego oferujemy bezpłatną próbkę, którą możesz pobrać przesyłając poniższy formularz

Przez GlobalData


Warto przeczytać!  Walia vs Polska NA ŻYWO: Najnowsze wiadomości i składy drużyn oraz składy drużyn finałowych baraży Euro 2024 na początek Kieffera Moore’a






Odwiedź naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji na temat naszych usług, sposobu, w jaki możemy wykorzystywać, przetwarzać i udostępniać Twoje dane osobowe, w tym informacje o Twoich prawach w odniesieniu do Twoich danych osobowych oraz o tym, jak możesz zrezygnować z subskrypcji przyszłych komunikatów marketingowych. Nasze usługi są przeznaczone dla abonentów korporacyjnych i gwarantujesz, że przesłany adres e-mail jest Twoim firmowym adresem e-mail.

Warto przeczytać!  Polskiemu Tuskowi grożą, premier Słowacji nadal krytyczny

Firmy twierdzą, że klienci mogą teraz oczekiwać szybszych dostaw w bardziej elastycznych przedziałach czasowych, a także większej dokładności zamówień i jakości produktów.

Dodatkowo sklep internetowy Auchan będzie poszerzał swoją ofertę produktową, oferując początkowo aż 20 000 pozycji, z możliwością podwojenia tej liczby po uruchomieniu CFC.

Rozwiązanie ISF firmy Ocado zostało zaprojektowane z myślą o szybkiej i skalowalnej realizacji zakupów spożywczych online bezpośrednio ze sklepów.

Dzięki zaawansowanym narzędziom do symulacji i optymalizacji ISF pozwoli firmie Auchan wykorzystać istniejące sklepy jako wydajne centra realizacji zamówień.

Inteligentne algorytmy tworzą zoptymalizowane trasy kompletacji, aby zmaksymalizować produktywność i jednocześnie zminimalizować zakłócenia w sklepach.

Dzięki temu partnerstwu Auchan stanie się głównym graczem na rozwijającym się rynku artykułów spożywczych online w Polsce, oferującym swoim klientom bezproblemowe i wydajne zakupy.



Źródło