Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

0
  • Brak produktów w koszyku.

MIEJSCE I GODZINA SPOTKANIA

Widzimy się w hotelu Mercure Warszawa Centrum przy ul. Złotej 48/54 (sala szkoleniowa znajduje się na pierwszym piętrze).

Lokalizacja spotkania

Rozpoczęcie wydarzenia o godz. 18:00 ( od godz.17.30 rejestracja i networking).


O PRELEGENTCIE:

Piotr Saderski - pomaga w takim ułożeniu firm zarządzających najmem, aby zmaksymalizować ich zysk, przy jednoczesnym zminimalizowaniu zaangażowanego w nie czasu.

Od 2018 roku związany z branżą nieruchomości; współwłaściciel firmy zarządzającej najmem w Krakowie, która zajmuje się obsługą najmu długoterminowego. Spółka obsługuje właścicieli oraz inwestorów, którzy z powodzeniem zlecili zakup / wynajem / sprzedaż / zarządzanie na ponad 100 inwestycji nieruchomościowych.

Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach handlowych oraz zarządzających w branży automotive / refinish. Wiedza wyniesiona z korporacji pozwoliła mu lepiej zrozumieć problemy wpływające na wynik finansowy, co skutecznie przekłada na korzyści w małych i dużych firmach zarządzających najmem.

Współtwórca projektu "Śniadanie Podnajemców", który cyklicznie łączy na spotkaniach firmy zarządzające najem - dzięki temu firmy te uczą się jak być jeszcze lepszym w swojej branży.

 


 

O PRELEKCJI:

DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ?
To będzie warsztat z praktycznymi przykładami w postaci case study, w którym nasz prelegent Piotr Saderski:
  • Przeprowadzi z uczestnikami studium przypadku, gdzie sami wyliczą rentowność firmy zarządzającej najmem
  • Pokaże jak wyliczyć rentowny podnajem
  • Pokaże narzędzia do automatyzacji (w tym narzędzia do usprawnienia procesów) i jak je wdrożyć strikte w zarządzaniu najmem
  • Wskaże na przykładach na czym jeszcze oprócz zarządzania najmem można zarobić  zarządzając najmem 
JAKIE ZAGADNIENIA ZOSTANĄ PORUSZONE?
  • Czym jest SON (System Obsługi Najmu)? Dlaczego warto go wdrożyć?
  • Czym jest Google Workspace?
  • Jakie są programy do zarządzania zadaniami?
  • Jak i kiedy użyć narzędzia w postaci Excel, a kiedy nie warto?

REJESTRACJA

Jak wziąć udział?

⇒ Osoby niezrzeszone
Link do rejestracji dla osób niezrzeszonych: rejestracja

Prosimy o wypełnienie formularza i dokonanie płatności.

⇒ Członkowie
Aby dokonać rejestracji na spotkanie prosimy zalogować się w naszym CRM:
https://bit.ly/MieszkanicznikCRM
A następnie w zakładce "wydarzenia" należy wybrać rejestrację na spotkanie.

W razie potrzeby nowe hasło można ustawić po kliknięciu w link "Zapomniałeś hasło?" znajdujący się na stronie logowania do systemu CRM.
Loginem jest adres email użyty przy rejestracji do stowarzyszenia.
Logowania na stronie Mieszkanicznika i w CRM są oddzielne.

Warunkiem udziału w wydarzeniu jest wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz dokonanie opłaty za spotkanie. Opłaty dokonywane w dniu wydarzenia będą wyższe.


OPŁATY

→  I PRÓG CENOWY  cena obowiązuje od uruchomienia zapisów do 29 kwietnia do godz. 23:59
87 zł Członkowie Mieszkanicznika
187 zł Osoby niezrzeszone w Stowarzyszeniu Mieszkanicznik

→  II PRÓG CENOWY cena obowiązuje od 30 kwietnia do 11 maja 2025 do godz. 23.59
107 zł Członkowie Mieszkanicznika
207 zł Osoby niezrzeszone w Stowarzyszeniu Mieszkanicznik

→  III PRÓG CENOWY  cena obowiązuje od 12 maja do rozpoczęcia szkolenia
147 zł Członkowie Mieszkanicznika
247 zł Osoby niezrzeszone w Stowarzyszeniu Mieszkanicznik

 

Zapisy onilne do godziny 15:00 w dniu spotkania. Po tym czasie zapis możliwy na chwilę przed spotkaniem, płatność wyłącznie poprzez Tpay.

Potrzebujesz fakturę? Napisz do nas na maila biuro@mieszkanicznik.org.pl . Nie zapomnij wpisać w wiadomości danych do wystawienia faktury.


NETWORKING

Teraz dajemy Wam jeszcze większą możliwość poznania uczestników naszego szkolenia. Na początku spotkania każda z osób będących na sali ma możliwość przedstawić się i powiedzenia kilka słów o sobie.
Chcesz żeby inni Cię poznali? Szukasz finansowania lub inwestycji? A może po prostu chcesz lepiej wiedzieć kogo spotkasz na sali? To jest właśnie ten moment, kiedy nie może Cię zabraknąć!


AGENDA SPOTKANIA:

17.30 - 18.00    Rejestracja i networking

18.00 - 19.00    Bieżące sprawy Stowarzyszenia, ogłoszenia, krótkie przedstawienie się uczestników spotkania

19:00 - 19:15    Przerwa networkingowa

19:15 - 21:15    Prelekcja Piotr Saderski: "Blaski i cienie zarządzania najmem", czyli co i jak warto robić, żeby się nie narobić, ale zarobić?"

21:15 -              Networking ciąg dalszy

Oprócz tego na naszym spotkaniu jak zwykle: super atmosfera, świetni ludzie, najświeższe wiadomości z życia, działalności i planów Stowarzyszenia, networking z praktykami rynku nieruchomości zapewniający możliwość osobistego poznania naszych członków, ogłoszenia członkowskie.

Przyjdź, zobacz, porozmawiaj z nami i dołącz do naszej społeczności !!!

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
Magda:
mail: warszawa@mieszkanicznik.org.pl

Robert
mail: rkuliga@mieszkanicznik.org.pl


CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Dlaczego warto przyjść na to szkolenie?
Lokalne szkolenia Mieszkaniczników to doskonała okazja do zdobycia nowej wiedzy oraz poszerzenia już posiadanej. To także możliwość nawiązania kontaktów z niezwykłymi ludźmi z miasta i okolic, aktywnymi na rynku nieruchomości, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Czy muszę być członkiem Mieszkanicznika, aby uczestniczyć w spotkaniu?
Nie, zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem nieruchomości, a także osoby chcące rozwijać się w tym kierunku.

Interesuję się nieruchomościami, ale własnych nie mam jeszcze. Czy to miejsce jest dla mnie?
Oczywiście! W Mieszkaniczniku chętnie dzielimy się swoją wiedzą. Każdy z nas kiedyś zaczynał i stawiał pierwsze kroki - serdecznie Cię zapraszamy.

Co zrobić, aby najpierw zapisać się do Mieszkanicznika, a potem skorzystać ze zniżki na szkolenie lokalne?
Aby skorzystać z zniżki na szkolenie lokalne po zapisaniu się do Mieszkanicznika, skorzystaj z linka zamieszczonego na stronie 'Dołącz dostowarzyszenia'.
Następnie zaloguj się na swoje konto w CRM i zapisz się na spotkanie, będąc zalogowanym w systemie CRM.

W jaki sposób mogę otrzymać fakturę?
Napisz do nas na biuro@mieszkanicznik.org.pl . Nie zapomnij wpisać w wiadomości danych do wystawienia faktury.

Na co zwrócić uwagę, jeżeli to moje pierwsze szkolenie w Mieszkaniczniku?
Zachęcamy do zapoznania się z naszym poradnikiem dotyczącym owocnej integracji i dobrych praktyk efektywnego uczestnictwa w szkoleniach lokalnych.
Każdy z nas kiedyś przyszedł na swoje pierwsze spotkanie Mieszkanicznika!

Jak wygląda możliwość parkowania w pobliżu miejsca szkolenia?
Ze względu iż nasze szkolenie odbywa się w samym centrum Warszawy zalecamy dojazd komunikacją miejską.

W okolicy miejsca szkolenia dostępnych jest także kilka parkingów – mapa dostępna jest TUTAJ.

 

Zapraszamy,

Robert Kuliga
Lider oddziału w Warszawie
oraz Team Mieszkanicznik Warszaw

Oceń ten wpis

Dodaj komentarz

X