5 września – Międzynarodowy Dzień Dobroczynności z Pomagam.pl i Żabką

1 tydzień temu
Zdjęcie: Pomagam.pl Międzynarodowy Dzień Dobroczynności


Agencja Informacyjna: 5 września to Międzynarodowy Dzień Dobroczynności. Wsparcie czasem zaczyna się od informacji, a choćby od jednego kliknięcia. Już wtedy czyjaś historia, problem może mieć szansę na lepszy finał. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę największa, w Polsce, sieć sklepów typu modern convenience – Żabka, która posiada ponad 13.000 placówek. Dlatego właśnie w Międzynarodowy Dzień Dobroczynności organizacja udostępniła platformie Pomagam.pl przestrzeń reklamową należącą do Żabka Ads, dzięki tej akcji miliony osób w Polsce będzie mogło dowiedzieć się o potrzebach innych i wspomóc ich.

Spis treści

Dlaczego Żabka udostępniła powierzchnię reklamową platformie Pomagam.pl?
Co Daniel Nowaczyk sądzi o potrzebie wspierania innych?
Jak sieć Żabka zwiększa skuteczność docierania do potencjalnych dobroczyńców?
Co Dobrosława Gogłoza sądzi o skutecznej pomocy?
Co to jest Międzynarodowy Dzień Dobroczynności?
Czym jest fundacja Pomagam.pl?
Co to jest retail media (Media detaliczne)?
Co to jest Żabka Ads – Shopper-Driven Media?
Na czym polega mechanizm Żabka Ads?
Co zyskują klienci dzięki Żabka Ads?
Co to jest sklep typu modern convenience?
Co to jest Grupa Żabka?
Co to jest Ekosystem Grupy Żabka?

Dlaczego Żabka udostępniła powierzchnię reklamową platformie Pomagam.pl?

W dniu 5 września, w Międzynarodowy Dzień Dobroczynności, komunikaty platformy Pomagam.pl będą wyświetlane na ekranach w witrynach sklepowych, ponad 13.000 placówek sieci Żabka. Tysiące odwiedzających, a także przechodniów, będzie mogło zobaczyć i łatwo wesprzeć zbiórki na rzecz m.in. małego Leosia walczącego z białaczką, Pani Grażyny, która straciła wszystko podczas pożaru oraz psów Tośki i Zory potrzebujących pilnej operacji.

Sieć sklepów Żabka, w ramach wspólnie realizowanej akcji, udostępniła w swoich sklepach powierzchnię reklamową platformie Pomagam.pl, dzięki której każda osoba potrzebująca może utworzyć zbiórkę. Dzięki nowoczesnemu narzędziu Żabka Ads. Shopper-Driven Media, na ekranach ulokowanych w witrynach sklepów sieci, klienci i przechodnie mogą zapoznać się z informacjami, o wybranych zbiórkach, dotyczących m.in. leczenia, pomocy osobom starszym czy wsparcia dla zwierząt.

Co Daniel Nowaczyk sądzi o potrzebie wspierania innych?

„Chcieliśmy przypomnieć, iż potrzeba wspierania innych nie znika, choćby jeżeli na co dzień jest mniej widoczna.” – Twierdzi Daniel Nowaczyk – Retail Media Marketing Manager w Żabka Polska. – „Dzięki platformom takim, jak Pomagam.pl jest to bardzo proste i można zrobić to choćby podczas codziennych zakupów. Nasza sieć ekranów reklamowych Żabka Ads, dostępna już w ponad 3000 naszych sklepów, jest idealnym nośnikiem, pozwalającym promować wyższe idee, takie jak codzienna pomoc i dająca możliwość dotarcia z przekazem do milionów Polaków każdego dnia.” – Uważa Daniel Nowaczyk – Retail Media Marketing Manager w Żabka Polska.

Jak sieć Żabka zwiększa skuteczność docierania do potencjalnych dobroczyńców?

Aby zwiększyć skuteczność docierania do potencjalnych dobroczyńców, sieć sklepów Żabka wykorzystała możliwości personalizacji przekazu, jakie dają retail media (Media detaliczne). Zespół analityków Żabka Ads połączył dane zakupowe, pochodzące ze sklepów, ze zanonimzowanymi informacjami, na temat poszczególnych grup klientów i zestawił je z danymi o darczyńcach, wspierających poszczególne kategorie zbiórek. W efekcie powstała precyzyjnie targetowana kampania, kierowana do klientów potencjalnie zainteresowanych konkretnymi zbiórkami.

Co Dobrosława Gogłoza sądzi o skutecznej pomocy?

„Skuteczna pomoc to zarówno zbiórki i wolontariat jak również umiejętność komunikowania ich znaczenia.” – Uważa Dobrosława Gogłoza – Dyrektor Zarządzająca w serwisie Pomagam.pl. – „Informowanie o możliwości udzielenia pomocy buduje zaufanie, inspiruje do działania i sprawia, iż dobro gwałtownie się mnoży. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób miało świadomość, iż w prosty sposób mogą udzielić potrzebnego wsparcia za pośrednictwem platformy Pomagam.pl. Dzięki współpracy z siecią Żabka, która udostępniła swoją technologię Żabka Ads, platforma Pomagam.pl mogła dotrzeć ze swoim informacjami do bardzo wielu osób, pokazując im konkretne historie i zachęcając ich do pomocy. Wierzę, iż choćby drobny gest może mieć ogromne znaczenie.” – Przekonuje Dobrosława Gogłoza – Dyrektor Zarządzająca w serwisie Pomagam.pl.

Co to jest Międzynarodowy Dzień Dobroczynności?

Międzynarodowy Dzień Dobroczynności został ustanowiony przez Zgromadzenie Ogólne Organizacji Narodów Zjednoczonych. Datę 5 września wybrano dla uczczenia pamięci śmierci Matki Teresy, która poświęciła swoje życie pracy charytatywnej i pomocy najbardziej potrzebującym. Celem Międzynarodowego Dnia Dobroczynności jest poszerzenie świadomości organizacji i działań charytatywnych na całym świecie. Święto to ma na celu zwiększenie społecznej odpowiedzialności wśród ludzi na całym świecie oraz wspieranie poparcia społecznego dla działań dobroczynnych. Międzynarodowy Dzień Dobroczynności ma ponadto uświadamiać, iż dobroczynność to zjawisko wielowymiarowe. Polega zarówno na materialnym wspieraniu potrzebujących, jak i na wolontariacie, na ofiarowywaniu czasu, bezinteresownej życzliwości, trosce oraz zaangażowaniu w działalność społeczeństwa zarówno lokalnego, jak i w innych rejonach świata. Wszystkie te inicjatywy powinny prowadzić do życia w harmonii oraz budowania bezpiecznej przyszłości całej ludności.

Czym jest fundacja Pomagam.pl?

Fundacja Pomagam.pl powstała 20 kwietnia 2010 roku. Organzacja dzięki własnej platformy Pomagam.pl łączy ludzi o wielkich sercach z inicjatywami, które realnie zmieniają życie potrzebujących. Organizuje pomoc tam, gdzie trzeba reagować natychmiast: w przypadku pożarów, wypadków, katastrof czy kryzysów zdrowotnych. Fundacja Pomagam.pl wspiera tych, którzy potrafią przekonać innych do działania – lokalnych liderów, wolontariuszy, organizacje i wspólnoty. Organizacja umożliwia im szybkie dotarcie z pomocą do osób w potrzebie. Fundacja Pomagam.pl współpracuje z ponad 200 organizacjami. Dzięki platformie Pomagam.pl udało się zebrać 17.000.000 złotych na wsparcie ponad 800.000 potrzebujących. Podatnicy, którzy rozliczają się z podatku dochodowego w Polsce i w ubiegłym roku wsparli zbiórki na Siepomaga.pl, mogą skorzystać z ulgi podatkowej z tytułu darowizny i dzięki temu zapłacić mniejszy podatek.

Co to jest retail media (Media detaliczne)?

Media detaliczne (ang. retail media)to marketing skierowany do konsumentów w punkcie zakupu lub w jego pobliżu lub w punkcie wyboru między konkurencyjnymi markami lub produktami. Popularne techniki obejmują reklamę w sklepie, reklamę online, pobieranie próbek, karty lojalnościowe i kupony lub bony. Media detaliczne to bardzo gwałtownie zyskują na popularności. Światowy trend zmienia sposób planowania budżetów marketingowych. w tej chwili przeznacza się na niego 1 z 5 dolarów wydatków mediowych na świecie. W Polsce blisko połowa marketerów planuje zwiększyć swoje inwestycje w obszarze mediów detalicznych].

Co to jest Żabka Ads – Shopper-Driven Media?

Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach sieci Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, klienci i przechodnie, na ekranach, będą mogli zobaczyć już zarówno oferty produktowe i usługi, informacje o wydarzeniach, czy np. akcjach społecznych. Kampanie będą mogły być prowadzone ogólnopolsko i lokalnie, a reklamodawcy otrzymają rekomendacje, w jaki sposób skutecznie docierać ze swoimi przekazami do klientów.

Na czym polega mechanizm Żabka Ads?

Mechanizm Żabka Ads polega na opracowaniu, przez zespół Żabki, rekomendacji dla partnerów, w celu efektywnego dotarcia do konsumentów danej kategorii. Rekomendacje są przygotowywane przede wszystkim na podstawie skonsolidowanych i w pełni zanonimizowanych danych sprzedażowych, pochodzących z ponad 13.000 sklepów. Wspierająco, statystyki z aplikacji Żappka dostarczają ogólnej wiedzy na temat struktury grupy klientów pod kątem demografii czy preferowanej pory zakupów, natomiast są one zawsze zagregowane, a dostęp do nich regulują zgody samych użytkowników.

Co zyskują klienci dzięki Żabka Ads?

Dzięki Żabka Ads klienci mogą uzyskać więcej informacji o samym produkcie – będąc przy sklepowej półce, poznać jego historię, dowiedzieć się o nowych wariantach smakowych czy skorzystać z promocji i zniżek, które są lepiej dostosowane do jego potrzeb.

Co to jest sklep typu modern convenience?

Modern convenience to anglojęzyczny termin odnoszący do pojęcia „współczesnej wygody”, w węższym znaczeniu używa się go w odniesieniu do modelu małych sklepów, zwykle położony w dzielnicach mieszkaniowych miast albo w innych dogodnych i często odwiedzanych punktach przez klientów. W Polsce twórczo koncepcję sklepów modern convenience twórczo rozwija sieć sklepów Żabka. W tego typu placówkach oferuje się przede wszystkim towary pierwszej potrzeby, a więc żywność i napoje, wiele jest gotowych do natychmiastowego spożycia, a zatem są to przede wszystkim gotowe, konfekcjonowane produkty spożywcze i napoje (mrożonki, konserwy, paczkowane wędliny i sery, lody) itp., środki czystości osobistej i gospodarczej, gazety, alkohole, papierosy, zapałki, baterie itd. Czasami są też np. losy na loterie. W sklepach sieci Żabka są to choćby startery do telefonów komórkowych i ich zasilenia, możliwość nadania i odebrania paczki, ubezpieczenia czy choćby naprawa obuwia. Żabka posiada też szeroką ofertę posiłków na ciepło takich jak hot dogi, pizza, panini, frytki i wiele innych. Furrorę stanowi sprzedaż wysokiej jakości gorącej kawy.

Co to jest Grupa Żabka?

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem modern convenience, którego misją jest tworzenie wartości, poprzez upraszczanie codziennego życia klientów. Grupa Żabka obsługuje rosnącą liczbę konsumentów szukających wygodnych rozwiązań, promując przy tym odpowiedzialne podejście wobec klientów, franczyzobiorców, dostawców oraz szeroko pojętego środowiska, w tym dbałość o zrównoważone korzystanie z produktów i opakowań.

Co to jest Ekosystem Grupy Żabka?

Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie moder convenience liczącą na koniec czerwca 2025 r. blisko 11.800 placówek, działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów, przez całą dobę, w dowolny dzień tygodnia. Grupa Żabka dysponuje ponadto zaawansowaną i stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, która powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza, restauracyjnej jakości, gotowe posiłki prosto do domu klienta. Platforma Dietly to z kolei wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych, Grupa Żabka realizuje zaś za pośrednictwem marek Jush! i Delio. W 2024 r. Grupa Żabka rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dóbr szybkozbywalnych (FMCG – angielski akronim dystrybucji MCG to skrót od angielskiego terminu: Fast Moving Consumer Goods). Spółka Żabka uruchomiła również w Republice Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką Froo. Od października 2024 r. akcje Spółki Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Dziękujemy za przeczytanie tekstu do końca. Polecamy inne wiadomości zamieszczone na stronie internetowej www.agencja-informacyjna.com. Życzymy ciekawej lektury. Agencja Informacyjna

AI Life /ART/ 5 września 2025 zdjęcie mat. prasowe

Idź do oryginalnego materiału