Za działami HR intensywny okres zmian w przepisach i zasłużony sezon urlopowy. Początek jesieni to zatem dobry moment na „checkpoint”. Chcemy pomóc Państwu uporządkować wiedzę, zaplanować najważniejsze działania i wspólnie przejść przez najważniejsze dla obszaru HR tematy. Będzie przekrojowo i praktycznie.
Spotykamy się już 26 września 2023 w godz. 10:00–10:50.
ZAPISY >>
Agenda
- Powakacyjny update – nowości istotne dla działów HR, m.in.:
- zbliżający się termin na eliminację telepracy
- zmiany w dofinansowaniu posiłków pracowników (kart lunchowych)
- nowe stanowisko PUODO dot. przechowywania danych pracowników
- odwołanie stanu zagrożenia epidemicznego – praktyczne konsekwencje dla HR
- Początek kontroli nowej pracy zdalnej przez PIP
- obszary weryfikacji – na co może zwracać uwagę PIP?
- checklista dla działów HR – czy jesteś gotowy na kontrolę?
- Praktyka rynkowa po wdrożeniu przepisów work-life balance, w tym:
- rozszerzone obowiązki informacyjne pracodawcy – przepisy a praktyka
- dodatkowe dni wolne – najczęstsze problemy i wątpliwości
- okres próbny na nowych zasadach – czy można zmienić zamiar dalszego zatrudnienia?
- Dyskusja / Q&A
Spotkanie poprowadzą:
Natalia Mosur, Senior Manager, Adwokat
Katarzyna Jarczyk, Senior Associate
Agnieszka Szary-Trela, Senior Associate, Radca prawny
ZAPISY >>
Zachęcamy do zadawania pytań / podzielenia się doświadczeniami w formularzu zapisów. Postaramy się do nich odnieść podczas webinarium.
Do zobaczenia!