Biedronka wprowadza komunikaty dla klientów po karze nałożonej przez UOKiK

1 rok temu
W nawiązaniu do sprawy z 2020 r. związanej z nieprawidłowościami cenowymi w sklepach sieci Biedronka, spółka Jeronimo Martins Polska będzie musiała nie tylko zapłacić karę finansową, ale również umieścić w każdym sklepie komunikat informujący o prawach klienta. W sklepach popularnej sieci Biedronka pojawiły się tajemnicze komunikaty o treści: „Szanowny Kliencie, w przypadku rozbieżności lub wątpliwości co do ceny za oferowany towar konsument ma prawo do żądania sprzedaży towaru po cenie dla niego najkorzystniejszej (art. 5 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług)”. Można je zobaczyć zarówno przy wejściach do dyskontów, jak i przy kasach wewnątrz.
Okazuje się, iż jest to jeden z obowiązków, które musi wypełnić sklep w ramach kary nałożonej przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zgodnie z postanowieniem UOKiK, komunikaty będą obecne w Biedronkach przez 3 lata.
Nowy obowiązek nałożony na sieć jest związany ze...
Idź do oryginalnego materiału