E-Doręczenia w końcu stały się faktem. Dla organów administracji publicznej obowiązują od 1 stycznia 2025 r. Nie wszystkie urzędy zdążyły na czas, ale z dnia na dzień użytkowników e-skrzynek będzie coraz więcej.
Jeśli chodzi o przedsiębiorców, to obowiązujące terminy są w ich przypadku inne i zależą od momentu rozpoczęcia działalności. Szczegółowy harmonogram znajduje się w wywiadzie przeprowadzonym przez Polską Agencją Prasową z Magdaleną Kordas. Nasza ekspertka odpowiedziała w nim na najczęstsze pytania dotyczące tego rozwiązania.
Do lektury zachęcamy przede wszystkim tych przedsiębiorców, którzy wciąż zastanawiają się nad kwestiami, takimi jak:
– Od kiedy muszę korzystać z e-Doręczeń?
– W jaki sposób mogę założyć skrzynkę?
– Czym różni się skrzynka do e-Doręczeń od ePUAP?
W wywiadzie czekają również praktyczne rady na temat wdrożenia tego rozwiązania do organizacji. Przeczytaj rozmowę z naszą ekspertką >>