Facebook i Instagram z zakazem personalizacji reklam w Europie

1 rok temu
Europejska Rada Ochrony Danych zdecydowała, iż Meta Platforms, będący właścicielem Facebooka i Instagrama, nie może już wyświetlać stargetowanych reklam w Unii Europejskiej. Czy to oznacza koniec reklamodawców w social mediach? Czy zakładanie konta reklamowego będzie jeszcze jakkolwiek opłacalne? Zgodnie z decyzją Europejskiej Rady Ochrony Danych, Meta Platforms musi zaprzestać wyświetlania reklam opartych o zachowania użytkowników w internecie, ponieważ takie działania stoją w sprzeczności z europejskimi przepisami dotyczącymi prywatności.


Pojawiające się hasłowe informacje dotyczące tego, iż Meta otrzymała zakaz emisji spersonalizowanych reklam na platformach Facebook oraz Instagram w krajach Unii Europejskiej, są pewnego rodzaju uogólnieniem i w mojej opinii wymagają doprecyzowania - mówi Roksana Rogowska, PPC Director w Agencji Marketingowej Artefakt.


Aleid Wolfsen, szef holenderskiego urzędu ochrony danych osobowych i wiceprzewodniczący Europejskiej Rady Ochrony Danych...
Idź do oryginalnego materiału