MGID wkracza w szeregi IAB Polska, aby wspólnie napędzać innowacje w reklamie cyfrowej

11 miesięcy temu
MGID zostało członkiem IAB Polska. Tym samym firma chce połączyć wysiłki i wspólnie z liderami branży w regionie zbudować bardziej bezpieczne i zrównoważone środowisko reklamy cyfrowej. MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła swoje członkostwo w IAB Polska, które opracowuje standardy branżowe, prowadzi badania i zapewnia wsparcie prawne dla branży reklamy internetowej. Poprzez współpracę z innymi graczami w Polsce, MGID dąży do wdrożenia nowych standardów i zmiany branży na lepsze. Dzięki wspólnemu doświadczeniu firma z niecierpliwością czeka na stworzenie bezpiecznej przyszłości dla rynku reklamy cyfrowej.
Jako członek IAB, firma dąży do promowania transparentnej polityki prywatności zgodnej z przepisami w celu stworzenia równych szans dla wszystkich stron zaangażowanych w ekosystem reklamy cyfrowej oraz budowania zaufania wśród konsumentów, reklamodawców i...
Idź do oryginalnego materiału