×
Site Menu
Wszystko
Prawo
Karne
Rodzinne i opiekuńcze
Podatkowe i spadkowe
Pracy
Medyczne
Drogowe
Budowlane
Wodne
Autorskie i patentowe
RODO i dane osobowe
Ochrona konsumenta
Gospodarcze
Portale orzeczeń
Legislacja
Komisje sejmowe
Nieodebranie towaru przez klienta i ponowna wysyłka – czy trzeba wystawić drugi raz paragon/fakturę?
6 miesięcy temu
Czy nieodebranie towaru przez klienta oraz ponowna jego wysyłka, powoduje konieczność ponownego udokumentowania tego zdarzenia? Sprawdź w artykule!
Idź do oryginalnego materiału
Strona główna
Podatkowe i spadkowe
Nieodebranie towaru przez klienta i ponowna wysyłka – czy trzeba wystawić drugi raz paragon/fakturę?
Powiązane
Czy odsetki od lokat to przychód z gospodarki mieszkaniowej?...
7 godzin temu
Spadają dochody budżetu. Deficyt to niemal 245 mld zł
8 godzin temu
Zawał! Ćwierć biliona deficytu i spadek dochodów o 9 proc.
9 godzin temu
MF podsumowuje sytuację finansową państwa. Dane za listopad ...
10 godzin temu
Skarbówka odda pieniądze seniorom. choćby 400 zł na osobę. Z...
11 godzin temu
Zamiast 19, aż 33 proc. podatku? Najnowsze dane mogą zaskocz...
11 godzin temu
Ulgi podatkowe w PIT 2025. Kto zyska najwięcej, a kto straci...
11 godzin temu
Miliardy euro przeciekają przez palce. Europejskie MŚP przes...
13 godzin temu
Księgowość spółek – jak rozwijać firmę bez potykania się o f...
14 godzin temu
Wszystko
Prawo
Karne
Rodzinne i opiekuńcze
Podatkowe i spadkowe
Pracy
Medyczne
Drogowe
Budowlane
Wodne
Autorskie i patentowe
RODO i dane osobowe
Ochrona konsumenta
Gospodarcze
Portale orzeczeń
Legislacja
Komisje sejmowe