Poznaliśmy nowego dyrektora kreatywnego marki GAP

fashionbiznes.pl 10 miesięcy temu

Słynny amerykański projektant i ulubieniec gwiazd Hollywood został nowym wiceprezesem wykonawczym oraz dyrektorem kreatywnym GAP. Jego kreacje nosiły m.in. Sarah Jessica Parker, Michelle Gwyneth Paltrow, NaomiCampbell czy Rihanna. Wiedza techniczna i latami budowane doświadczenie zrewolucjonizowały amerykańską modę.

Ogłoszono nowego dyrektora kreatywnego marki GAP

To będzie nowy rozdział w kreowaniu amerykańskiej mody. Marka GAP z początkiem lutego powołała na funkcję wiceprezesa wykonawczego oraz dyrektora kreatywnego Zaca Posena. Projektanta słynącego z wyjątkowo optymistycznego wyczucia amerykańskiego stylu, który wypełnia luki między jednostkami, pokoleniami i kulturami. GAP od lat stawia na podkreślenie indywidualizmu i kreatywności noszącego. Brand nieustannie się rozwija i co rusz zaprasza do współpracy nowych twórców i artystów.

Przeczytaj również: Amerykańska wyrocznia mody sprzeciwiła się Trumpowi

O nowym dyrektorze kreatywnym amerykańskiej marki

Zac Posen to wielokrotnie nagradzany twórca i przedsiębiorca. Znany jest z doskonałości technicznej, dbałości o detale oraz z projektów podkreślających sylwetkę kobiet. W ciągu 25 lat jego rozległa kariera obejmowała kreacje na czerwony dywan, ubrania na co dzień i akcesoria. Popełniał również projekty kostiumów teatralnych czy telewizyjnych. Zasłynął jako twórca dzieł nawiązujących do Złotego Wieku Hollywood. Już w wieku 21 lat rozpoczął własną działalność modową, debiutując na najważniejszym wydarzeniu modowym -Fashion Week w Nowym Jorku.

W krótkim czasie zyskał rozpoznawalność wśród największych amerykańskich gwiazd. Kreacje jego autorstwa odznaczały się wyrafinowaniem, klasą i elegancją. Nosiły je m.in. Sarah Jessica Parker, Michelle Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell czy Rihanna. Po zamknięciu w 2019 roku autorskiej marki odzieżowej, dziś Zac Posen powraca jako nowy dyrektor kreatywny GAP. – Cieszę się, iż mogę powitać Zaca Posena, jednego z najbardziej znanych amerykańskich projektantów, na początku ekscytującego nowego rozdziału dla GAP. Jego wiedza techniczna i wyrazistość stylu ewoluowały amerykańską modę, dzięki czemu świetnie pasuje on do firmy, w której nieustannie pobudzamy kreatywność i próbujemy nadać naszym historycznym markom nowy kierunek – powiedział Richard Dickson, prezes i dyrektor generalny Gap.

Jako dyrektor kreatywny Gap, Zac Posen będzie pełnił rolę “kuratora kultury” i kreatywnego partnera Richarda Dicksona. Tym samym dołączając do zespołu kierowniczego firmy. – GAP i jego marki od dziesięcioleci kształtują amerykańską modę i popkulturę (…). Chętnie dołączam do spółki. Szczególnie teraz, gdy marka stawia na podkreślenie spójności swojego portfolio, które zakorzenione jest nie tylko w świetnym produkcie i niezwykłych doświadczeniach, ale i w ogromnych pokładach kreatywności – skomentował Zac Posen. Wraz z 2024 rokiem marka GAP otwiera więc nowy rozdział w kreowaniu amerykańskiej kultury, pozostając orędownikiem indywidualności, pionierem inkluzywności, siłą dobra i wyznawcą możliwości.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Idź do oryginalnego materiału