TikTok ogłasza zmiany. Użytkownicy z UE będą mieli wybór związany z personalizacją treści

1 rok temu
TikTok musi podporządkować się pod unijną ustawę o usługach cyfrowych. Jednym z obowiązków, które nałożono na aplikację jest wymóg oferowania treści, które nie bazują na aktywności użytkowników. TikTok powinien wprowadzić zmiany przed 28 sierpnia b.r. Wszystko z uwagi na nowe regulacje, które zawarto w unijnej ustawie o usługach cyfrowych. Ich celem jest stworzenie bezpiecznej przestrzeni cyfrowej, a co za tym idzie, ochrona podstawowych praw użytkowników oraz zapewnienie równych warunków rozwoju przedsiębiorstw.
– Naszą misją jest inspirowanie do kreatywności i dawanie radości. Wiemy, iż zapewnienie bezpieczeństwa, prywatności i ochrony naszej społeczności europejskiej ma najważniejsze znaczenie dla osiągnięcia tego celu. Będziemy przez cały czas nie tylko wypełniać nasze obowiązki regulacyjne, ale także dążyć do wyznaczania nowych standardów poprzez innowacyjne rozwiązania i współpracę z...
Idź do oryginalnego materiału