×
Site Menu
Wszystko
Prawo
Karne
Rodzinne i opiekuńcze
Podatkowe i spadkowe
Pracy
Medyczne
Drogowe
Budowlane
Wodne
Autorskie i patentowe
RODO i dane osobowe
Ochrona konsumenta
Gospodarcze
Portale orzeczeń
Legislacja
Komisje sejmowe
Transfer sukcesu: umowa merchandisingu, czyli wtórne komercjalizowanie dóbr intelektualnych
1 rok temu
„Efekt halo”[1], zwany też efektem aureoli, to wywołanie emocji przez skojarzenie towaru czy usługi z osobą, rzeczą czy symbolem. Reklamodawcy […]
Idź do oryginalnego materiału
Strona główna
Autorskie i patentowe
Transfer sukcesu: umowa merchandisingu, czyli wtórne komercjalizowanie dóbr intelektualnych
Powiązane
One Piece ma oficjalną grę Roblox, ale to nie powstrzymało p...
1 dzień temu
Według doniesień Imagination Technology przekazało adresy IP...
1 dzień temu
Spór między CDA i ZAiKS trwa w najlepsze. Jest reakcja na os...
3 dni temu
Bezpłatny e-book: #TOP 7 najczęściej popełnianych błędów pra...
3 dni temu
Jak zastrzec własność intelektualna?
4 dni temu
ZAiKS idzie na noże z CDA. Gra o 11 mln zł. “Negocjacje opar...
4 dni temu
Arm odrzuca ambicje w zakresie produkcji chipów na zamówieni...
4 dni temu
Rok 2024 w świetle własności intelektualnej
5 dni temu
Prawo spadkowe bez tajemnic – kompleksowa pomoc w sprawach d...
5 dni temu
Wszystko
Prawo
Karne
Rodzinne i opiekuńcze
Podatkowe i spadkowe
Pracy
Medyczne
Drogowe
Budowlane
Wodne
Autorskie i patentowe
RODO i dane osobowe
Ochrona konsumenta
Gospodarcze
Portale orzeczeń
Legislacja
Komisje sejmowe