Ty też masz wpływ! Poradnik UOKiK

5 godzin temu
  • Darmowe próbki, a może bezpłatne subskrypcje? Limitowana oferta? Ekspert gorąco poleca…
  • Różne formy, te same techniki – wpływania na ludzi. Jak im nie ulegać?
  • Ty też masz wpływ! Jak nie ulegać marketingowym sztuczkom – przeczytaj poradnik UOKiK


Różne formy, te same techniki – wywierania wpływu na ludzi. Konsumenci mają kupować i realizować cele sprzedażowe marek – to stare zasady marketingu. Przed Dniem Konsumenta, przypadającym 15 marca, przypominamy o tym, jaką siłą jesteśmy my – kupujący.

Ty też masz wpływ! Poradnik UOKiK – sprawdź, jak rozpoznawać marketingowe sztuczki i im nie ulegać. Przeczytaj i podaj dalej porady, które przygotowaliśmy na podstawie „Wywierania wpływu na ludzi” Roberta B. Cialdiniego.