Wdrożenie B2B – najczęstsze pytania z zakresu prawa i podatków, z którymi mierzą się przedsiębiorcy

10 miesięcy temu

20 lutego minie termin wyboru formy opodatkowania prowadzonej działalności gospodarczej pracowników zatrudnionych na zasadach B2B. Tacy pracownicy zwracają się często do działów HR z prośbą o wyjaśnienie warunków współpracy. Oprócz „standardowych” pytań dotyczących rozwiązań, takich jak benefity czy przerwy w dostępności, pojawiają się też bardziej skomplikowane pytania, np. o formę rozliczeń prowadzonej działalności. Zapraszamy na webinar, podczas którego omówimy najważniejsze kwestie związane ze współpracą B2B z perspektywy prawa i podatków.

Wydarzenie skierowane jest do działów HR firm, które współpracują z usługodawcami w modelu B2B (lub rozważających wprowadzenie takiego modelu współpracy).

Webinar odbędzie się: 13.02.2024 r. w godz. 10:00-10:30

>>REJESTRACJA

Agenda:

  1. Na jakie pytania powinny być przygotowane działy HR, w związku z oferowaniem współpracy w modelu B2B? Omówimy m.in.:
    • korzyści płynące z wykonywania działalności w modelu B2B,
    • wybór najkorzystniejszej dla pracownika formy opodatkowania,
    • okres karencyjny PIT / ZUS itp.,
    • dostępność benefitów,
    • możliwość skorzystania z przerwy w świadczeniu usług (urlopy, „chorobowe”),
    • ciężar i rozłożenie odpowiedzialności podczas współpracy.
  2. Sesja Q&A.

Prelegenci

Andrzej Łobodziński, Partner, Radca prawny

Magdalena Soyta, Senior Associate, Adwokat, OW Legal

Ewa Buczek, Counsel, OW Tax

Idź do oryginalnego materiału