Odnoszę wrażenie, iż wszyscy lubimy, gdy giganci biorą się „za łby”. Nie ważne czy są politycy ze świecznika, bokserzy wagi super ciężkiej czy nawet…marki. W końcu wojny reklamowe Coca-Coli i Pepsi, czy Microsoftu i Appla stały się wręcz legendarne. Dlatego z zaciekawieniem obserwuję małą wojenkę Lidla i Biendronki, które spierają się o miano najtańszego dyskontu. […]
- Strona główna
- Prawo
- Wykorzystanie badań w reklamie i promocji
Powiązane
Komu i na jakich zasadach przysługuje opieka paliatywna?
5 godzin temu
Polecane
Sektor finansowy ma do odegrania szczególną rolę
37 minut temu
Pamięci Charliego Kirka / Rozar
38 minut temu
Ubezpieczyciele bardziej społecznie odpowiedzialni
45 minut temu
Szef chińskiego MSZ w Polsce. Jeden temat "nieunikniony"
51 minut temu