Odnoszę wrażenie, iż wszyscy lubimy, gdy giganci biorą się „za łby”. Nie ważne czy są politycy ze świecznika, bokserzy wagi super ciężkiej czy nawet…marki. W końcu wojny reklamowe Coca-Coli i Pepsi, czy Microsoftu i Appla stały się wręcz legendarne. Dlatego z zaciekawieniem obserwuję małą wojenkę Lidla i Biendronki, które spierają się o miano najtańszego dyskontu. […]
- Strona główna
- Prawo
- Wykorzystanie badań w reklamie i promocji
Powiązane
1,1 mld zysku netto. Tauron z przytupem wszedł w 2025 r.
3 godzin temu
Polecane
DEBATA JAK FREAKFIGHTY
1 godzina temu
Starcie Hołowni z Nawrockim. "Jest kłamcą"
1 godzina temu
Biejat mówi, iż nie będzie się bała banków, ani deweloperów
1 godzina temu
Kolejne pytanie i znów to samo. Trzaskowski o Nawrockim
1 godzina temu