Odnoszę wrażenie, iż wszyscy lubimy, gdy giganci biorą się „za łby”. Nie ważne czy są politycy ze świecznika, bokserzy wagi super ciężkiej czy nawet…marki. W końcu wojny reklamowe Coca-Coli i Pepsi, czy Microsoftu i Appla stały się wręcz legendarne. Dlatego z zaciekawieniem obserwuję małą wojenkę Lidla i Biendronki, które spierają się o miano najtańszego dyskontu. […]
- Strona główna
- Prawo
- Wykorzystanie badań w reklamie i promocji
Powiązane
Koroner wraca do gry. To on wypisze kartę zgonu
7 godzin temu
Turcja: czy to koniec wizji Atatürka?
8 godzin temu
Polecane
Łódzki adwokat uznany za winnego. Usłyszał kolejny wyrok
1 godzina temu
Kalndarium - sobota 11 października
2 godzin temu
Trump nałoży dodatkowe cło na Chiny. Wskazał termin
2 godzin temu
Sebastien Lecornu ponownie został premierem Francji
2 godzin temu
Zatrzymani w strefie tranzytowej lotniska
2 godzin temu