Odnoszę wrażenie, iż wszyscy lubimy, gdy giganci biorą się „za łby”. Nie ważne czy są politycy ze świecznika, bokserzy wagi super ciężkiej czy nawet…marki. W końcu wojny reklamowe Coca-Coli i Pepsi, czy Microsoftu i Appla stały się wręcz legendarne. Dlatego z zaciekawieniem obserwuję małą wojenkę Lidla i Biendronki, które spierają się o miano najtańszego dyskontu. […]
- Strona główna
- Prawo
- Wykorzystanie badań w reklamie i promocji
Powiązane
Make Europe Great Again liczy na Polskę
1 godzina temu
Izrael chce okupować Gazę
1 godzina temu
Karol Nawrocki ma wielkie plany na zdrowie
2 godzin temu
Polecane
Tragiczny finał wypoczynku nad zalewem. Nie żyje 37-latek
1 godzina temu
Szef MON zaprosił sędziego. To bohater afery hejterskiej
1 godzina temu
"Donald J. Trump: CALA PRAWDA"
1 godzina temu