Amazon psuje swoje roboty biznesowe Astro niecały rok po premierze

cyberfeed.pl 3 dni temu


Temat: Ważna wiadomość o Astro for Business

Szanowny kliencie Astro for Business,

W Amazon staramy się wymyślać nowe rozwiązania, takie jak Astro for Business, aby pomóc naszym klientom. Chociaż jesteśmy dumni z tego, co stworzyliśmy, podjęliśmy decyzję o zakończeniu wsparcia dla Astro for Business, aby skupić się na uczynieniu Astro najlepszym robotem do domu.

W nadchodzących tygodniach Amazon zwróci wszystkie zakupy urządzeń Astro for Business na oryginalną metodę płatności. jeżeli Twoja oryginalna metoda płatności nie jest już w aktach lub wygasła, wystawimy notę ​​kredytową na Twoje konto Amazon równą kwocie, którą zapłaciłeś. Nie musisz podejmować żadnych dodatkowych kroków, aby otrzymać zwrot pieniędzy.

Dodamy również 300 USD do Twojego konta Amazon, aby pomóc w znalezieniu nowego rozwiązania dla Twojego miejsca pracy, a także automatycznie wyślemy Ci zaproszenie do programu Astro Day 1 Editions, jeżeli chcesz kontynuować korzystanie z Astro w domu.

Co to dla Ciebie oznacza:

25 września Twoje urządzenie Astro for Business przestanie działać, a Twoje dane osobowe zostaną usunięte z urządzenia. Wszystkie nagrania patrolowe lub dochodzeniowe nagrane przez Astro będą przez cały czas dostępne w aplikacji Ring, dopóki nie wygaśnie czas przechowywania nagrań wideo lub nie zakończy się subskrypcja Ring Protect.

Zachęcamy do recyklingu urządzenia Astro for Business i akcesoriów za pośrednictwem programu Amazon Recycling Program — Amazon pokrywa koszty związane z wysyłką i recyklingiem urządzeń i akcesoriów. Więcej informacji o programie Amazon Recycling Program i bezpłatna etykieta wysyłkowa znajdują się po kliknięciu łącza: https://amazonrecycling-us.re-teck.com/recycling/home.

Jeśli jesteś subskrybentem Astro Secure:

25 września zakończymy świadczenie Astro Secure, a korzyści z subskrypcji automatycznie się zakończą. Nie będziesz już obciążany żadnymi opłatami za subskrypcję Astro Secure począwszy od 3 lipca, a w ciągu najbliższych dni otrzymasz zwrot pieniędzy za wszelkie niewykorzystane, przedpłacone opłaty za subskrypcję na metodę płatności powiązaną z Twoim kontem Ring.

Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z obsługą klienta, aby uzyskać dodatkowe informacje. Dziękujemy za bycie klientem Amazon.

Z poważaniem,

Zespół Astro for Business



Source link

Idź do oryginalnego materiału