Co robić, gdy Twoją firmę atakują media i sieć?

kkz.com.pl 1 tydzień temu

Dziś, gdy media społecznościowe rozwijają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, każdy, kto buduje swoją markę – osobistą czy firmową – automatycznie staje się obiektem publicznej oceny. Wizerunek i reputacja firmy są na wagę złota, a większość dba, by były odbierane jak najlepiej. Trzeba jednak pamiętać, iż media to bardzo dynamiczne środowisko, które niesie informacje z prędkością światła. Pełno jest w nim fake newsów i dezinformacji, które prowadzą do kryzysów wizerunkowych. To może dotknąć także Ciebie i Twojej firmy.

Co więc zrobić, aby skutecznie zarządzać reputacją swojej firmy i chronić wizerunek przed atakami w mediach?

O tym opowiedzą nasi eksperci podczas bezpłatnego webinaru „Ochrona renomy i wizerunku okiem prawnika – jak zarządzać reputacją w czasach fake newsów”.

Już 12 czerwca o godz. 10.00 adw. Aleksandra Pyrak-Pankiewicz i adw. Paweł Zieliński podzielą się z Tobą niezbędną wiedzą na temat ochrony renomy Twojej marki i firmy. Prelegenci mają ogromne doświadczenie w sprawach wizerunkowych oraz gotowe narzędzia prawne do zarządzania kryzysem i ochrony renomy, którymi się z Tobą podzielą.

Podczas webinaru odpowiedzą na pytania:

  • Czy i jak reagować na atak w świecie medialnych burz i internetowych sensacji?
  • Co zadziała w kryzysie wizerunkowym, a co może dolać oliwy do ognia?
  • Jakie są możliwe scenariusze działań prawnych i czy da się gwałtownie zahamować atak?
  • Jak wyglądają kulisy spraw sądowych o dobra osobiste i sprostowania – czy warto iść do sądu, kiedy i z czym?
  • Czy warto wydawać oświadczenia, czy milczeć i jak komunikować się z mediami, żeby przejąć kontrolę nad narracją?
  • I w końcu – ile to wszystko kosztuje i jak się przygotować, zanim wybuchnie kryzys?

Dowiedz się, jak zarządzać kryzysem wizerunkowym, jakie narzędzia prawne wykorzystywać w konfrontacji z mediami i co robić, gdy Twoja reputacja jest zagrożona.

Poznaj więcej szczegółów i zarejestruj się – https://subscribepage.io/ochrona-renomy-i-wizerunku-okiem-prawnika

Idź do oryginalnego materiału