Wystąpienia publiczne, a w szczególności medialne potrafią być stresujące. Stanowią jednak nieodłączną część pracy prawnika, dzięki czemu może on budować swoją profesjonalną pozycję w mediach i opinii publicznej. Ale od czego zacząć, aby efektywnie reprezentować siebie i swoją kancelarię w mediach? Najlepiej od udziału w „Media Academy for Lawyers”, prestiżowego programu „Rzeczpospolitej”.
Akademia rusza już 11 kwietnia br., a cały cykl zakończy się 24 czerwca br. „Media Academy for Lawyers” przewiduje aż 15 modułów szkoleniowych, które będą prowadzone przez ekspertów ze świata mediów, jak i prawników, posiadających ogromne doświadczenie w obszarze komunikacji i budowania wizerunku publicznego. Jednym z prowadzących został również adw. Maciej Zaborowski, Partner Zarządzający, który podczas modułu „Dlaczego medialność jest ważna dla prawnika i co zrobić, aby być medialnym” podzieli się praktycznymi wskazówkami i praktyczną wiedzą, którą wykorzystuje skutecznie budując swój wizerunek, a także swojej firmy.
„Media Academy for Lawyers” powstała z myślą o prawnikach, którzy chcą budować rozpoznawalność i wiarygodność na rynku prawniczym oraz wśród klientów.
Zachęcamy do udziału w programie. Więcej szczegółów i zapisy tutaj: https://konferencje.rp.pl/wydarzenia/szkolenie/5344-media-academy-for-lawyers