Jak sztuczna inteligencja zmienia biznes?

verseo.pl 1 dzień temu

Spis treści

Czytasz teraz:

Jak sztuczna inteligencja zmienia biznes?

  • AI – temat numer jeden w biznesie
  • Escola – innowacje w praktyce
  • Najciekawsze prelekcje i eksperci MT4E 2025
  • Wspólnie tworzymy MT4E
  • Spotkajmy się w październiku
  • Najważniejsze linki:

Zamknij

20 i 21 października Warszawa po raz kolejny stanie się centrum nowych technologii i biznesu. W hotelu Novotel Warszawa Airport oraz online odbędzie się Mobile Trends for Experts 2025 – konferencja, które od lat gromadzi kadrę zarządzającą, menedżerów IT, osoby odpowiedzialne za cyfryzację i automatyzację procesów, specjalistów UX, e-commerce i marketingu.

Na uczestników czeka ponad 50 prelekcji, trzy sceny i intensywne dwa dni spotkań z praktykami. A jeżeli planujesz dołączyć, na końcu artykułu znajdziesz informację o specjalnej zniżce na bilety.

AI – temat numer jeden w biznesie

Według raportu Power of AI 2025 przygotowanego przez BUZZcenter wynika, iż już ponad połowa polskich firm wdrożyła rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji lub prowadzi ich zaawansowane testy, a co trzecia planuje rozpocząć wdrożenia w ciągu najbliższego roku. Najczęściej wykorzystywane są narzędzia do analizy danych (44%), automatyzacji procesów (43%) oraz generowania treści (42%). Co ważne, z AI korzystają nie tylko duże korporacje – coraz częściej sięgają po nią także małe i średnie przedsiębiorstwa, traktując ją jako realne wsparcie w codziennym biznesie.

– Wielu liderów z dumą ogłasza: “Mamy AI w firmie!” Ale gdy zapytam: “Jak konkretnie wpływa to na wynik finansowy, decyzje klientów albo koszty operacyjne?”, często zapada cisza – opisuje problem na Linkedin dr Krzysztof Wojewodzic, prezes Escola – To nie zarzut. To realny problem, który widzę w wielu organizacjach.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: [email protected]

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, iż przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Właśnie dlatego podczas konferencji szczególny nacisk zostanie położony na praktyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji w różnych obszarach i branżach – od strategii, przez codzienną pracę zespołów, po unikanie kosztownych błędów.

Escola – innowacje w praktyce

Escola, organizator konferencji, w tym roku mocno podkreśla swoją ekspercką obecność. Dr Krzysztof Wojewodzic zaprosi uczestników do przyjrzenia się bliżej czterem case studies z obszaru medycyny i edukacji. Z kolei Jakub Góral, Managing Partner w Escola, poruszy temat Customer Experience jako głównego czynnika budowania dojrzałego biznesu, pokazując, iż sukces firmy zaczyna się od prawdziwego zrozumienia klienta.

A tym, na co wszyscy czekają z niecierpliwością będzie Fireside chat z Marcinem Kuśmierzem, CEO Allegro oraz akcjonariuszem i członkiem Rady Nadzorczej Escola. Rozmowę poprowadzi dr Krzysztof Wojewodzic.

Escola od ponad dekady wspiera biznesy w cyfryzacji procesów, dostarczając rozwiązania z obszaru aplikacji mobilnych, e-commerce, EdTech i AI.

Najciekawsze prelekcje i eksperci MT4E 2025

Wśród prelekcji znajdą się także wystąpienia praktyków z największych firm technologicznych i biznesowych w Polsce – m.in. InPost, GOG, Empik, Sii, Commerzbank, TIM, Brand24, Polpharma czy DevaGroup. Będą to case studies, które pokazują zarówno kulisy cyfrowych transformacji, jak i codzienne wyzwania w zarządzaniu zespołami, projektowaniu produktów i marketingu.

Wystąpią między innymi:

  • Anita Krasińska, Senior Product Owner w InPost, która w wystąpieniu Dobry, zły i brzydki… eksperyment pokaże, jak testować rozwiązania i opierać najważniejsze decyzje na danych,
  • eksperci SiiWeronika Sobótka-Wierzchowska i Rafał Gęsior – przeprowadzą uczestników przez cały proces: od projektowania, przez development, aż po testy dostępności,
  • Mikołaj Winkiel z Brand24, który zaprezentuje, jak monitoring wspierany przez AI pomaga budować zaufanie do marki,
  • Kamil Porembiński, który przyjrzy się największym wtopom we wdrażaniu sztucznej inteligencji i pokaże, jak uczyć się na cudzych błędach
  • Robert Pławiak z Polpharma – przybliży proces cyfrowej transformacji w farmacji
  • a Adam Jastrowicz z Empik zabierze uczestników w podróż po API, KPI i chemii budowania partnerskiego e-commerce z sensem.

Wspólnie tworzymy MT4E

Za sukces wydarzenia odpowiadają także partnerzy, którzy wspierają wydarzenie i współtworzą jego wartość. Jupiter Integration, autoryzowany reseller Apple, wspiera firmy we wdrażaniu ekosystemu Apple, a w październiku pojawi się Mobile Trends, by wspólnie z uczestnikami tworzyć przestrzeń wymiany wiedzy i doświadczeń. Platforma myVOD tradycyjnie zapewni transmisję online i dostęp do nagrań na platformie vod.mobiletrends.pl.

Marketingowe zaplecze tworzy DevaGroup, agencja z 20-letnim doświadczeniem w SEO, SEM i analityce, a patronat honorowy nad wydarzeniem objęło IAB Polska. Wydarzenie wspiera także wielu partnerów medialnych.

Spotkajmy się w październiku

Mobile Trends for Experts 2025 to przestrzeń wymiany doświadczeń i praktycznej wiedzy. Ponad 50 prelekcji, praktyczne case study i networking na najwyższym poziomie – to gwarancja, iż każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie – niezależnie od tego, czy zajmuje się zarządzaniem, UX, marketingiem, AI czy commerce.

20–21 października spotkajmy się w Warszawie lub online, by wspólnie odkrywać, jak technologia zmienia biznes. To wydarzenie, którego nie można przegapić – jeżeli jeszcze tego nie zrobił_ś, zarezerwuj miejsce już dziś!

A z kodem Verseo Twój bilet, który kupisz na stronie: https://2025.mobiletrends.pl/rejestracja będzie tańszy!

Najważniejsze linki:

Do zobaczenia w Warszawie (lub online)!

Idź do oryginalnego materiału