Jakie są granice odpowiedzialności influencera za reklamę? [WYWIAD]
Zdjęcie: Jaką odpowiedzialność mają influencerzy i celebryci za posty reklamowe? To ważne informacje dla konsumentów. / Shutterstock
– Pierwszą podstawową odpowiedzialnością wobec konsumentów jest to, żeby oznaczyć swoje komercyjne działanie jako reklamę w jednoznaczny, zrozumiały i widoczny sposób, stosownie do platformy, na której influencer publikuje – mówi Jagoda Kruszewska, ekspertka UOKiK.

3 miesięcy temu
![Szkolenia zamiast nowych świadczeń za opiekę nad niepełnosprawnymi i chorymi [Projekt ustawy o opiece długoterminowej]](https://g.infor.pl/p/_files/38661000/paragraf-38661468.jpg)
![W Sejmie kryptowaluty i banki spółdzielcze. Co jeszcze? [Transmisja online]](https://g.infor.pl/p/_files/38987000/sejm-38987258.jpg)
