Kancelarie MJH Moskwa, Jarmul, Haładyj i Partnerzy, Grant Thornton oraz BELOZE doradzały przy sprzedaży udziałów Synergic na rzecz AMS SMART OOH

prawieoprawie.pl 2 godzin temu

Kancelarie MJH Moskwa, Jarmul, Haładyj i Partnerzy oraz Grant Thornton doradzały AMS SMART OOH, należącej do Grupy Agora, przy zawarciu przedwstępnej umowy nabycia Synergic, której wsparcia udzielili prawnicy z BELOZE Law Firm.

W prace zespołu prawników MJH Moskwa, Jarmul, Haładyj i Partnerzy zaangażowani byli partnerzy Paweł Moskwa i Mateusz Iżowski oraz junior associate Julia Jaskot.

Specjaliści kancelarii Grant Thornton zapewnili AMS SMART OOH doradztwo w zakresie due diligence finansowego i podatkowego. W projekcie doradzał zespół, w składzie: partnerzy Katarzyna Buda (Gierej), Dariusz Gałązka i Katarzyna Ciesielska, supervisor TAS financial due diligence Julia Brzezicka, supervisor Szymon Kokot, specialist Jakub Płóciennik, senior tax consultant Alicja Szudejko, senior consultant Kacper Kieroń oraz koordynator projektów transakcyjnych Zofia Struklak, a także Kamil Świtalski.

Prawnicy z BELOZE Law Firm wsparli Synergic oraz jej wspólników, w tym Fundusz Larq S.A., w zakresie prawa własności intelektualnej oraz w kwestiach transakcyjnych. W projekt zaangażowani byli partner dr Piotr Rysiak oraz prawnicy Olga Leśniewska i Michał Celiński.

AMS SMART OOH to jeden z liderów reklamy Out-of-Home (OOH, inaczej reklama zewnętrzna lub outdoor) w Polsce.

Synergic to firma tworząca kampanie reklamowe OOH i DOOH (Digital Out-of-Home czyli cyfrowa reklama zewnętrzna). Źródło: MJH LI, Grant Thornton LI, BELOZE Law Firm LI

Idź do oryginalnego materiału