- Ponad 85 proc. osób dzwoniących na infolinię Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) w sprawach obsługiwanych przez pracowników urzędów skarbowych pozytywnie ocenia jej pracę.
- Infolinia KAS ułatwia zdalne załatwianie spraw podatkowych. Można tam uzyskać ogólne informacje podatkowo-celne, a także informacje indywidualne, objęte tajemnicą skarbową.
- Aby uzyskać indywidualne informacje podatkowe na infolinii KAS należy się uwierzytelnić specjalnym kodem telePIN. Można go bardzo prosto ustawić w serwisie e-Urząd Skarbowy (e-US) lub w aplikacji mobilnej e-US.
Według badania satysfakcji klientów infolinii Krajowej Administracji Skarbowej ponad 85% osób pozytywnie oceniło rozmowę z konsultantem w sprawach obsługiwanych przez urzędy skarbowe. Tyle samo osób potwierdziło też, iż podczas rozmowy uzyskało wszystkie niezbędne informacje.
Co klienci infolinii KAS cenią najbardziej
Respondenci szczególnie docenili profesjonalizm, kompetencje, uprzejmość i cierpliwość konsultantów oraz jasny i zrozumiały sposób przekazywania informacji. Wysoko ocenili też krótki czas oczekiwania na połączenie.
Wysokie oceny pracy Infolinii KAS to rezultat usprawnień w organizacji pracy infolinii i systematycznego podnoszenia kompetencji konsultantów.
Infolinia KAS
W ramach infolinii KAS w całej Polsce urzędy skarbowe i Krajowa Informacja Skarbowa obsługują klientów pod jednym numerem (+48) 22 330 03 30.
Pracownicy urzędów skarbowych mogą bezpiecznie udzielać przez telefon także informacji w indywidualnych sprawach, objętych tajemnicą skarbową. Ochronę danych umożliwia uwierzytelnianie specjalnym indywidualnym kodem telePIN, który gwałtownie i łatwo można ustawić w e-Urzędzie Skarbowym.
TelePIN
TelePIN to sześciocyfrowy kod, który służy do identyfikacji podatnika w trakcie rozmowy z infolinią KAS. Umożliwia on uzyskanie spersonalizowanych danych, dopasowanych do indywidualnej sytuacji podatkowej. Dzięki kodowi telePIN mamy pewność, iż uzyskane informacje, takie jak szczegóły dotyczące rozliczeń, nadpłat czy zwrotów podatkowych, są przekazywane w sposób bezpieczny i poufny. TelePIN gwarantuje, iż tylko upoważnione do tego osoby mają dostęp do wrażliwych danych osobowych i podatkowych. Dane klienta są w ten sposób chronione przed nieautoryzowanym dostępem. Rozwiązanie to zapewnia szybki dostęp do informacji bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie skarbowym. Kod telePIN można w prosty sposób ustawić w e-Urzędzie Skarbowym, również dzięki aplikacji mobilnej e-US.
Więcej informacji na temat telePIN na stronie podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/telepin/






