Kto ma prawa do treści marketingowych
Zdjęcie: Najczęstszym błędem – popełnianym zarówno przez agencje, jak i reklamodawców – jest przekonanie, że zapłata za kampanię automatycznie oznacza nabycie pełni praw do jej wykorzystania. Nic bardziej myln
Kampania reklamowa to układanka złożona z wielu elementów – scenariusza, muzyki, grafik, animacji czy materiałów stworzonych przez AI. To, iż klient za nią zapłacił, nie oznacza jeszcze, iż może swobodnie korzystać z efektów pracy agencji. O tym, komu przysługują uprawnienia, decydują umowy. Ich brak może zamienić sukces w kosztowny spór.

3 miesięcy temu
![Nowa ustawa o opiece ma mylący tytuł. Nie przewiduje żadnych nowych świadczeń dla opiekunów albo osób niepełnosprawnych, seniorów, osób samotnych [projekt]](https://g.infor.pl/p/_files/38661000/paragraf-38661468.jpg)






