Sonos prawdopodobnie żałuje, iż jedyną kontrowersją nie była przeprojektowanie aplikacji. Dziś firma otrzymuje dużo ciepła w związku z rewizją swojej polityki prywatności, która wprowadziła istotne odwrócenie polityki poprzez usunięcie jednej linijki.
Nowa polityka po cichu wprowadza poważne zmiany
W jego najnowszy film na YouTubeLouis Rossmann zwraca uwagę na niedawno zmienioną politykę prywatności Sonos, podkreślając niepokojące zaniedbanie w porównaniu z poprzednią polityką.
Poprzednia polityka prywatności zawierała ważne zdanie: „Sonos nie sprzedaje i nie będzie sprzedawać danych osobowych naszych klientów”.
Oto poprzednia polityka prywatności:
Sonos nie sprzedaje i nie będzie sprzedawać danych osobowych swoich klientów. Jednakże niektóre praktyki dotyczące danych opisane w niniejszym Oświadczeniu o ochronie prywatności mogą stanowić „sprzedaż” lub „udostępnianie” danych zgodnie z przepisami stanu Kalifornia i/lub innymi przepisami stanowymi USA. Aby uzyskać więcej informacji mających zastosowanie do mieszkańców Kalifornii, zobacz poniższy dodatek CA. Chcemy, abyś zrozumiał, iż informacje o naszych klientach są istotną częścią naszej działalności. Ujawniamy Twoje dane wyłącznie w sposób opisany w niniejszym Oświadczeniu
A teraz zaktualizowana polityka:
Niektóre praktyki dotyczące danych opisane w niniejszym Oświadczeniu o ochronie prywatności mogą stanowić „sprzedaż” lub „udostępnianie” danych zgodnie z przepisami stanu Kalifornia i/lub innymi przepisami stanu USA. Aby uzyskać więcej informacji mających zastosowanie do mieszkańców Kalifornii, zobacz poniższy dodatek CA. Chcemy, abyś zrozumiał, iż informacje o naszych klientach są istotną częścią naszej działalności. Ujawniamy Twoje dane wyłącznie w sposób opisany w niniejszym Oświadczeniu
Wersja 9to5Mac
Sonos nie skomentował jeszcze zmiany zasad, ale jego użytkownicy zasługują na odpowiedź jak najszybciej. jeżeli firma rzeczywiście sprzedaje w tej chwili dane osobowe swoich użytkowników, decyzja ta powinna zostać szczegółowo opisana z wyjątkową przejrzystością, aby klienci mogli sami zdecydować, czy przez cały czas korzystać z produktów Sonos.
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.