PR i prawo przeciwko kryzysom wizerunkowym

kkz.com.pl 3 tygodni temu

PRowcy w swojej codziennej pracy budują marki klientów oraz przede wszystkim troszczą się o ich wizerunek. Czasem jednak coś wymyka się spod kontroli. Wtedy warto zatroszczyć się również o prawne aspekty. Ale jak współpracować z prawnikami w trakcie kryzysu? Kiedy milczenie pomaga, a kiedy lepiej zabrać głos? Jak reagować na naruszenia dóbr osobistych?

Odpowiedzi na te pytania padną już 16 września podczas warsztatów „(PR)awny Sztab Kryzysowy” , które KKZ organizuje wspólnie z „Pulsem Biznesu”.

W merytoryczną organizację wydarzenia zostali zaangażowani prawnicy z Działu Prawa Mediów i IP, którzy na co dzień działają w obszarze prawa mediów i chronią wizerunek najgłośniejszych nazwisk w Polsce.

Spotkanie poprowadzą:

  • adw. Aleksandra Pyrak-Pankiewicz – Szef Działu Prawa Mediów i IP,
  • r. pr. Aleksandra Rudzińska – Starszy Prawnik w Dziale Prawa Mediów i IP
  • adw. Maciej Zaborowski – Partner Zarządzający
  • adw. Paweł Zieliński – Szef Praktyki Prawa Prasowego i Zwalczania Kryzysów Wizerunkowych

Warsztaty mają charakter praktyczny – uczestnicy wezmą udział w symulacji realnych sytuacji kryzysowych i w roli doradców PR będą musieli działać w zespole, pod presją czasu, bez pełnych danych.

Warsztaty odbędą się już 16 wrześniaw Polonia Palace Hotel w Warszawie.

Liczba miejsc jest ograniczona!
Zapraszamy do udziału! Formularz dostępny na: https://www.pb.pl/konferencje/pr-awny-sztab-kryzysowy-bc825787-8500-415b-a86c-c4d6ee8e4b8c#nkpb-goal

Idź do oryginalnego materiału