Ranking agencji SEO/SEM 2024 – porównaj agencje marketingowe

verseo.pl 2 tygodni temu

Na polskim rynku znajdują się tysiące agencji marketingowych. Z perspektywy klienta wybór jest trudny – każda agencja ma swoje DNA, inaczej stawia marketingowe akcenty w komunikacji i w późniejszej realizacji zleceń. Podjęliśmy więc próbę unifikacji najważniejszych naszym zdaniem wyróżników agencji SEO/SEM i rzetelnego zestawienia ich ze sobą, by ułatwić adekwatny wybór osobom poszukującym marketingowego partnera.

RANKING ZNAJDZIESZ TUTAJ

Nasz ranking agencji SEO i SEM zawiera 25 największych podmiotów pod względem przychodów za 2023 rok – informacje te czerpiemy z KRS. Uwzględniliśmy tylko agencje oferujące usługi SEO i SEM. Wybraliśmy kategorie, które po ponad dekadzie rozwoju naszej organizacji i tysiącach negocjacji, zrealizowanych kampanii i zbudowanych relacji uważamy za najważniejsze. Jednocześnie nie upieramy się, iż nasz ranking to jedyne źródło prawdy – waga każdej z kategorii może być interpretowana inaczej w zależności od tego, czego dany klient oczekuje od swojej agencji. Niemniej do tematu podeszliśmy możliwie całościowo, opisując nie tylko przychody, ale analizując również liczbę case study (z koniecznym warunkiem, jakim jest umieszczenie w takiej analizie nazwy klienta jako przynajmniej podstawowe poświadczenie wiarygodności), recenzje w najpopularniejszych agregatorach (Google, Facebook, Clutch) czy liczbę oferowanych usług.

Do wszystkich agencji wysłaliśmy e-maile, a później dodatkowo dzwoniliśmy, by doprecyzować lub uzyskać informacje, których nie znaleźliśmy na stronach www.

Kategorie, które wzięliśmy pod uwagę w punktacji rankingu najlepszych agencji SEO/SEM

  • Przychody 2023
  • Liczebność zespołu (LinkedIn)
  • Lata obecności na rynku
  • Liczba oferowanych usług
  • Transparentność cennika i oferty
  • Liczba recenzji w Google/Facebook/Clutch
  • Średnia ocen w Google/Facebook/Clutch
  • Edukacja z rynkiem
  • Liczba case studies dostępnych na stronie z nazwą klienta
  • Czy jest dedykowany panel klienta?
  • Czy jest dedykowany opiekun?
  • Czy agencja ma stacjonarne biuro?
  • Poziomy partnerstw z Google, Meta (Facebookiem), Microsoftem, Allegro i Amazonem
  • Forma prawna
  • Frazy w TOP10 wg Senuto

Szczegółowe opisy kategorii i kryteria oceniania znajdują się pod tabelą.

Dodatkowo w tabeli wymieniamy – o ile otrzymaliśmy taką informację – Brand Heroes, czyli reprezentantów danej organizacji w mediach oraz linkujemy do podstrony, na której można zobaczyć zespół składający się na agencję. W końcu agencja to przede wszystkim ludzie, którzy w niej pracują.

SPRAWDŹ RANKING TERAZ!

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: [email protected]

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, iż przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Idź do oryginalnego materiału