Na NowyMarketing.pl popełniłem artykuł o tym jak Unia chce się rozprawić z reklamą polityczną w Internecie. Mowa o projektowanym rozporządzeniu w sprawie przejrzystości i targetowania reklamy politycznej. Prace nad nowym prawem szybkimi krokami zmierzają ku końcowi więc jest duża szansa, iż będzie ono obowiązywać jeszcze przed najbliższymi wyborami. Kogo obejmą nowe regulacje? Oczywiście dostawców reklamy […]
Reklama polityczna: nowe rozporządzenie w sprawie przejrzystości i targetowania

- Strona główna
- Prawo
- Reklama polityczna: nowe rozporządzenie w sprawie przejrzystości i targetowania
Powiązane
Rozwiązłość wydatkowa pogarsza saldo handlowe
2 godzin temu
Pustostany w Polsce: jak wykorzystać zasób państwowy
4 godzin temu
Polecane
Incydent nad Belwederem. Zatrzymano 2 osoby. Co wiemy?
1 godzina temu