Czym byłaby reklama porównawcza bez legendarnej już reklamowej wojny Pepsi i Coca-Coca. Marki te zasłynęły z prześmiewczych spotów, w których wszystkie chwyty są dozwolone, a konkurent zawsze przedstawiany jest w możliwie najgorszym świetle. Bez wątpienia taka reklama porównawcza jest dla konsumentów najbardziej atrakcyjna i jako polaryzująca fanów: prawdopodobnie najskuteczniejsza. Zanim jednak zatrzesz ręce na myśl […]
- Strona główna
- Prawo
- Reklama porównawcza – jak stosować ją w praktyce?
Powiązane
Kto dziedziczy? 10 ciekawostek o prawie spadkowym
11 godzin temu
Polecane
8 października w Historii Kresów
26 minut temu
Ubezpieczyciele mają duży dług technologiczny
27 minut temu
Dziennik Ustaw z 7 października 2024 r. (1485-1488)
1 godzina temu