Czym byłaby reklama porównawcza bez legendarnej już reklamowej wojny Pepsi i Coca-Coca. Marki te zasłynęły z prześmiewczych spotów, w których wszystkie chwyty są dozwolone, a konkurent zawsze przedstawiany jest w możliwie najgorszym świetle. Bez wątpienia taka reklama porównawcza jest dla konsumentów najbardziej atrakcyjna i jako polaryzująca fanów: prawdopodobnie najskuteczniejsza. Zanim jednak zatrzesz ręce na myśl […]
- Strona główna
- Prawo
- Reklama porównawcza – jak stosować ją w praktyce?
Powiązane
Groźna bakteria w lodach. Ministerstwo Zdrowia ostrzega
13 godzin temu
Polecane
Tragedia w słowackich Tatrach. Nie żyje turysta z Polski
56 minut temu
Michalik marzy o partii... Sikorskiego, Giertycha i Wrzosek
1 godzina temu
Netanyahu exige acuerdo Gaza con términos israelíes
1 godzina temu
Bessent: Zarządy firm Muska przeciwne jego polityce
1 godzina temu
Żenująca odzywka Sawickiego do Gembickiej!
1 godzina temu