Czym byłaby reklama porównawcza bez legendarnej już reklamowej wojny Pepsi i Coca-Coca. Marki te zasłynęły z prześmiewczych spotów, w których wszystkie chwyty są dozwolone, a konkurent zawsze przedstawiany jest w możliwie najgorszym świetle. Bez wątpienia taka reklama porównawcza jest dla konsumentów najbardziej atrakcyjna i jako polaryzująca fanów: prawdopodobnie najskuteczniejsza. Zanim jednak zatrzesz ręce na myśl […]
- Strona główna
- Prawo
- Reklama porównawcza – jak stosować ją w praktyce?
Powiązane
Zwolnienie z akcyzy energii z OZE. Nie ma uchwały NSA
1 godzina temu
Więcej niż prelekcje: odkrywamy kulisy CYBERSEC EXPO & F...
1 godzina temu
Pozorne ułatwienia w orzekaniu o niepełnosprawności
6 godzin temu
Polecane
Dym na pokładzie. Awaryjne lądowanie samolotu
24 minut temu
Miał pijany biegać z maczetą po ulicy i zaczepiać ludzi
31 minut temu