Czym byłaby reklama porównawcza bez legendarnej już reklamowej wojny Pepsi i Coca-Coca. Marki te zasłynęły z prześmiewczych spotów, w których wszystkie chwyty są dozwolone, a konkurent zawsze przedstawiany jest w możliwie najgorszym świetle. Bez wątpienia taka reklama porównawcza jest dla konsumentów najbardziej atrakcyjna i jako polaryzująca fanów: prawdopodobnie najskuteczniejsza. Zanim jednak zatrzesz ręce na myśl […]
- Strona główna
- Prawo
- Reklama porównawcza – jak stosować ją w praktyce?
Powiązane
Michał Wiśniewski w pułapce sądu. KONFRONTACJA DOGRYWKA
2 godzin temu
Polecane
Wstrzymują część dostaw do USA. Skutki decyzji Trumpa
28 minut temu
#DOCHODZENIE PRAWDY WYDANIE SPECJALNE #HOŁOWNIA
36 minut temu
Pope Francis Dead At 88
50 minut temu
The Failure Of The Expert Class… Again
50 minut temu
The UK Is Doubling Down On Wind Energy
50 minut temu
Minerals In Hand, Africa’s Trade Envoys Head For The US
50 minut temu