Czym byłaby reklama porównawcza bez legendarnej już reklamowej wojny Pepsi i Coca-Coca. Marki te zasłynęły z prześmiewczych spotów, w których wszystkie chwyty są dozwolone, a konkurent zawsze przedstawiany jest w możliwie najgorszym świetle. Bez wątpienia taka reklama porównawcza jest dla konsumentów najbardziej atrakcyjna i jako polaryzująca fanów: prawdopodobnie najskuteczniejsza. Zanim jednak zatrzesz ręce na myśl […]
- Strona główna
- Prawo
- Reklama porównawcza – jak stosować ją w praktyce?
Powiązane
Żabka wprowadza system kaucyjny w swoich sklepach
2 godzin temu
Wzrost kredytów mieszkaniowych w II kwartale 2025
3 godzin temu
Sąd: najnowszy wyrok o zachowku. Jak liczyć udział?
3 godzin temu
Związki partnerskie. Koalicja szuka nowego otwarcia
3 godzin temu