Duże ułatwienie dla biznesowych użytkowników aplikacji mobilnej PKO BP stało się faktem. Nie trzeba już wypisywać wszystkich danych odbiorcy przelewu przy zleceniu do zapisanego kontrahenta.

Szybsze wykonanie krajowych przelewów
Nowa funkcjonalność znacznie uprości proces wykonywania regularnych przelewów do stałych kontrahentów. Przy transakcji do zapisanego kontrahenta wystarczy, iż wybierze się jego nazwę z listy. Znajduje się ona pod niebieską ikonką obok pola “nazwa i adres kontrahenta”. Klient może również zacząć wpisywać jego nazwę. Uruchomi wtedy opcję szybkiego wyszukiwania i będzie mógł znaleźć interesującego go odbiorcę. Nowego odbiorcę do listy kontrahentów można dodać w serwisie iPKO biznes.
Przelewy w iPKO biznes
Bank przypomina, iż w iPKO biznes funkcjonują trzy rodzaje przelewów: przelew krajowy, na rachunek własny oraz przelew do kontrahenta zaufanego. Omawiany powyżej przykład przelewu krajowego można zrealizować także w trybie natychmiastowym (Express Elixir). Przelewy do kontrahenta zaufanego wykonywane są bez dodatkowej autoryzacji. Domyślny limit dzienny dla wszystkich rodzajów przelewów to 100 tys. zł.
To nie koniec nowości. Już niedługo w iPKO biznes mają zostać uruchomione kolejne nowe usługi: ponawianie i zwrot przelewu z historii rachunku.
Źródło grafiki: Aktualności PKO BP

Podatek Belki. Ministerstwo Finansów zdradza szczegóły zmian

Nowość w Banku BNP Paribas. Karta tenisowa we współpracy z Visa
Czytaj więcej

W jakim banku najlepiej założyć konto osobiste?

Płatności odroczone – czym są i jak z nich korzystać?

Jak wpłacić pieniądze bez karty?
