Założenie i obsługa e-skrzynki do doręczeń będą obowiązkowe dla wszystkich spółek wpisanych do KRS oraz osób wykonujących zawód zaufania publicznego. W dalszej perspektywie przepis obejmie także jednoosobowe działalności gospodarcze.
Obowiązek posiadania e-skrzynki był przesuwamy kilkukrotnie. Niedawno opublikowano projekt nowelizacji wprowadzający tzw. okres przejściowy w stosowaniu e-skrzynek. Rozwiązanie Poczty Polskiej jest gotowe do użytku. Pojawiło się także sporo komercyjnych dostawców. Jak odnaleźć się w gąszczu zmian i które rozwiązanie wybrać?
Zachęcamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu online, które organizujemy już 9 października 2024 r. (środa) o godz. 10:00.
ZAREJESTRUJ SIĘ >>
Podczas webinaru opowiemy między innymi:
- Jakie są najważniejsze daty dla procesu e-Doręczeń?
- Co wziąć pod uwagę przy wyborze dostawcy e-skrzynki?
- Jakie zmiany wprowadzi planowana nowelizacja?
- Kto i kiedy będzie mógł doręczać korespondencję elektronicznie?
- Jak ułożyć proces w organizacji?
Odpowiemy też na nurtujące Państwa pytania, dlatego zachęcamy do zadawania ich w formularzu rejestracyjnym lub podczas spotkania.
Zapraszamy do udziału!
PRELEGENCI:
Magdalena Kordas, Manager, Radca prawny
Katarzyna Serwatka, Counsel, Radca prawny
Aleksy Zięba, Associate