Webinar: e-Doręczenia po zmianach! Jakie obowiązki czekają przedsiębiorców w 2025 r.?

3 miesięcy temu

Założenie i obsługa e-skrzynki do doręczeń będą obowiązkowe dla wszystkich spółek wpisanych do KRS oraz osób wykonujących zawód zaufania publicznego. W dalszej perspektywie przepis obejmie także jednoosobowe działalności gospodarcze.

Obowiązek posiadania e-skrzynki był przesuwamy kilkukrotnie. Niedawno opublikowano projekt nowelizacji wprowadzający tzw. okres przejściowy w stosowaniu e-skrzynek. Rozwiązanie Poczty Polskiej jest gotowe do użytku. Pojawiło się także sporo komercyjnych dostawców. Jak odnaleźć się w gąszczu zmian i które rozwiązanie wybrać?

Zachęcamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu online, które organizujemy już 9 października 2024 r. (środa) o godz. 10:00.

ZAREJESTRUJ SIĘ >>

Podczas webinaru opowiemy między innymi:

  • Jakie są najważniejsze daty dla procesu e-Doręczeń?
  • Co wziąć pod uwagę przy wyborze dostawcy e-skrzynki?
  • Jakie zmiany wprowadzi planowana nowelizacja?
  • Kto i kiedy będzie mógł doręczać korespondencję elektronicznie?
  • Jak ułożyć proces w organizacji?

Odpowiemy też na nurtujące Państwa pytania, dlatego zachęcamy do zadawania ich w formularzu rejestracyjnym lub podczas spotkania.

Zapraszamy do udziału!

PRELEGENCI:

Magdalena Kordas, Manager, Radca prawny

Katarzyna Serwatka, Counsel, Radca prawny

Aleksy Zięba, Associate

Idź do oryginalnego materiału