Zakres podstawowych czynności - prowadzenie spraw związanych z ewidencjonowaniem działalności gospodarczej, w tym między innymi - przyjmowanie, rozpatrywanie, analiza pod względem formalnym i prawnym wniosków o wpis lub zmianę wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) oraz innych wniosków dotyczących wykonywania działalności gospodarczej udzielanie informacji w zakresie CEIDG i gminnej ewidencji działalności gospodarczej (EDG) prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z ewidencją działalności gospodarczej - prowadzenie spraw związanych z Osobistą Kartą Poznańską OK Poznań -. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe wiedza dotycząca przepisów z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej umiejętność obsługi pakietu MS Office wysoki poziom umiejętności interpersonalnych. - Wymagania pożądane: doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta dobra znajomość języka angielskiego doświadczenie w jednostkach administracji publicznej. - Oferty należy składać do 2025-01-07