Wykorzystanie AI w marketingu – na co powinniśmy uważać?

9 miesięcy temu
fot. Freepik
Sztuczna inteligencja staje się narzędziem codziennego użytku. Pomaga copywriterom, grafikom, analizuje dane, tłumaczy prezentacje, wspiera research. choćby osoby, które obawiają się, iż AI odbierze im pracę, widzą potencjał sztucznej inteligencji. Jednak pod płaszczem produktywności i efektywności, kryje się kilka prawnych ryzyk.
AI a prawa autorskie
Tutaj – z uwagi na obszar działalności kreatywnej – mamy co najmniej dwa najistotniejsze ryzyka.
1. Czy mogę sprzedać klientowi to, co zostało stworzone przy użyciu AI?
Chodzi oczywiście o to, czy posiadam prawa autorskie do zamówionych prac. Klienci zwykle zastrzegają w umowach, iż chcą mieć prawa do tego, co stworzy na...
Idź do oryginalnego materiału