Gość: Łukasz Chwiszczuk. Pełny opis odcinka MWF 392: https://l.malawielkafirma.pl/p-392
W tym odcinku:
2:09 S. Smith „The Jordan Rules” (recenzja)
4:08 Co to są reklamy Google Ads i czym się różnią od reklam na Facebooku?
7:54 Kiedy jest sens inwestować w reklamę, a kiedy w pozycjonowanie?
11:32 Czy trzeba mieć działalność gospodarczą, żeby reklamować się w Google?
12:05 Czy istnieją branże, w których reklama Google Ads nie ma sensu?
16:14 Jakie są dostępne formy reklamy w wyszukiwarce Google?
20:14 Jak ustawić skuteczną reklamę Google Ads?
34:46 Jakie źródła wiedzy na temat reklam w wyszukiwarce Google są godne polecenia?
37:02 Na co zwrócić uwagę, zlecając komuś przeprowadzenie kampanii w Google?
40:03 Jaki trzeba mieć budżet, żeby móc skutecznie działać z Google Ads?
46:01 Jak ocenić skuteczność reklamy Google Ads?
Sponsorem odcinka jest kurs dla podcasterów PodcastPro: https://podcastpro.pl/
Posłuchaj też:
324: Jak się reklamować, gdy masz mały budżet | Jakub Biel https://l.malawielkafirma.pl/p-324
171: Dlaczego lokalna firma powinna być na Facebooku? | Katarzyna Granops-Szkoda https://l.malawielkafirma.pl/p-171
201: Jak trafić na szczyt w wyszukiwarce Google? | Wojtek Mazur https://l.malawielkafirma.pl/p-201
Bądźmy w kontakcie:
Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube
Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub