#8 Webinar dla konsumentów | 15.09

2 lat temu

Turysta mądry po szkodzie, czyli m.in. jak złożyć reklamacje i wyegzekwować swoje prawa, jeżeli urlop nie poszedł zgodnie z planem.

Turysta mądry po szkodzie, czyli m.in. jak złożyć reklamacje i wyegzekwować swoje prawa, jeżeli urlop nie poszedł zgodnie z planem.

Z Anną Myrczek, ekspertką Europejskiego Centrum Konsumenckiego przy UOKiK porozmawia Agnieszka Kopacz-Domańska.

Webinar odbędzie się w czwartek, 15 września o godz. 13:00

Odpowiemy również na pytania – możecie je zadać podczas trwania transmisji.

Link do spotkania: www.infoliniakonsumencka.pl/live/

Możesz wziąć w nim udział również poprzez nasz profil na Instagramie

Nagranie będzie dostępne na stronie: www.infoliniakonsumencka.pl/webinary-podcasty/

Idź do oryginalnego materiału