Banorte ostrzega swoich użytkowników o tym e-mailu: Nie otwieraj go

ochrona24.info 2 miesięcy temu

Wpisałem pieniądze On 20.02.2024 07:46

Jest to prawdopodobnie najczęściej stosowana wcześniej metoda Cyberprzestępcy Polega na wysłaniu Fałszywe e-maile Który kieruje klientów do fałszywych „stron internetowych”, które wydają się pochodzić od podmiotu bankowego, i w tym przypadku cyberprzestępcy próbują przejąć Twoje dane osobowe lub bankowe dzięki schematu zwanego „phishingiem”, więc jeżeli jesteś klientem Moja panorama Lub jakikolwiek inny bank, zwróć na to uwagę.

Adres e-mail, który ma zostać wysłany przez Moja panoramainformuje użytkownika, iż ​​jego konto zostało zablokowane ze względów „bezpieczeństwa”, w związku z czym proszony jest o „weryfikację swojej tożsamości” pod podanym linkiem.

Ale, Moja panorama Bądź ostrożny: Bądź ostrożny, to prawda oszustwo!

Możesz także przeczytać: Infonavit dokona zmian w saldach tych użytkowników

Te sfabrykowane e-maile zawierają linki przekierowujące użytkowników do fałszywej witryny internetowej, gdzie proszą użytkowników o podanie danych osobowych, takich jak imię i nazwisko, adres, hasła, osobisty numer identyfikacyjny (PIN) i numer konta bankowego. Karty kredytowe i debetoweitp., do których należy zastosować się później oszustwo Z nimi konta bankowe.

Pod tym względem, Komfortowe Alarmowaliśmy użytkowników, iż ani podmioty finansowe, ani… wiza Również Karta kredytowa MasterCardżądając danych osobowych od swoich klientów lub weryfikując ich konta, poprzez e-mail.

Bądź z tym ostrożny

Zapamietaj to Moja panorama Niezależnie od tego, jaki jest Twój bank, nigdy nie zapytają Cię:

  • Udostępniaj wrażliwe dane
  • Wykonywanie operacji na kontach obcych osób
  • Pobierz podejrzane aplikacje lub programy

Postępuj zgodnie z tymi zaleceniami

Jeśli jesteś użytkownikiem Usługi bankowości elektronicznejNależy wziąć pod uwagę następujące zalecenia:

  • Nie przeprowadzaj transakcji finansowych na komputerach publicznych.
  • Używaj klawiszy, które są łatwe do zapamiętania, ale trudne do odgadnięcia.
  • Regularnie zmieniaj hasła.
  • Jeśli korzystasz z bankowości internetowej w więcej niż jednej instytucji finansowej, spróbuj użyć różnych haseł.
  • Wyłącz opcję „Zapamiętaj hasła” w bankowości internetowej.
  • Staraj się nie odchodzić od komputera, gdy otwarta jest sesja bankowości internetowej, ani nie zostawiaj tokena w pobliżu.
Idź do oryginalnego materiału