FTC twierdzi, iż liczba skarg dotyczących połączeń spamowych znacznie spadła od 2021 r

cyberfeed.pl 3 tygodni temu


Liczba skarg dotyczących niechcianych połączeń telemarketingowych spadła trzeci rok z rzędu Ogłoszono Federalną Komisję Handlu Wczoraj. Według FTC liczba takich połączeń spadła o ponad 50 procent w porównaniu z 2021 r., co może wynikać w dużej mierze ze wzmożonych wysiłków rządu na rzecz zwalczania irytującego telemarketingu i oszustw telefonicznych.

Jak podaje FTC, w roku podatkowym 2024 wpłynęło o około 33 000 mniej skarg na niechciane połączenia telefoniczne w porównaniu z rokiem poprzednim. Spadek dotknął wszelkiego rodzaju niechciane połączenia, choć agencja pisze, iż raporty na temat rozmów dotyczących redukcji zadłużenia wzrosły „o ponad 85 procent w porównaniu z zeszłym rokiem”.

Dyrektor Biura Ochrony Konsumentów FTC Sam Levine powiedział, iż chociaż nielegalne połączenia telefoniczne są w dalszym ciągu „plagą”, przypisuje „strategii FTC polegającej na ściganiu graczy z wyższego szczebla i wyposażeniu agencji do stawiania czoła pojawiającym się zagrożeniom” zmniejszeniem liczby skarg.



Source link

Idź do oryginalnego materiału