GetResponse AI – usprawnij swój mailing!

verseo.pl 2 miesięcy temu

Spis treści

Czytasz teraz:

GetResponse AI – usprawnij swój mailing!

  • GetResponse – co to takiego?
  • Najważniejsze funkcje i możliwości GetResponse
    • Dodawanie i edytowanie kontaktów
    • Pozyskiwanie kontaktów
    • Planowanie i automatyzacja
    • Testy, analiza i strategie
  • Skuteczny mailing – korzyści
  • Pierwsze kroki z GetResponse – logowanie do platformy
    • GetResponse – nie tylko mailing
  • GetResponse – cennik
  • GetResponse i AI

Zamknij

Prowadzenie jakiejkolwiek działalności w przestrzeni internetowej wiąże się z koniecznością stosowania odpowiednich metod jej promowania, czyli marketingu sieciowego. Składa się na niego co najmniej kilka różnych, osobnych rodzajów marketingu, między innymi: content marketing, influencer marketing, social media marketing czy e-mail marketing. W skutecznym i efektywnym wdrożeniu tego ostatniego pomoże Ci GetResponse.

GetResponse – co to takiego?

Jest to jedna z najpopularniejszych i najczęściej wybieranych w tej chwili platform do marketingu mailowego. Ta polska platforma założona w Gdyni w roku 1998, oferuje swoim klientom szereg praktycznych i pomocnych rozwiązań z zakresu prowadzenia działań reklamowych, marketingowych oraz sprzedażowych. GetResponse działa nieprzerwanie od niemal 30 lat, platforma może pochwalić się setkami zadowolonych klientów, a także dostarczalnością na imponującym poziomie 99,5%.

Obecnie platforma obsługuje ponad 350000 klientów i dostępna jest w 27 językach. W przestrzeni internetowej znajduje się 16 tysięcy aktywnych stron, które korzystają z GetResponse. Firma zatrudnia ponad 300 osób, a jej roczny przychód sięga 50 milionów dolarów.

Z pomocą GetResponse można w prosty i skuteczny sposób usprawnić działania marketingowe na rzecz swojego biznesu, a co za tym idzie również zautomatyzować wybrane działania, pozyskać cenne kontakty i odnotować wzrost swoich zysków.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: [email protected]

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, iż przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Najważniejsze funkcje i możliwości GetResponse

Platforma oferuje swoim klientom pełną gamę nowoczesnych i praktycznych funkcjonalności, które przydają się przy prowadzeniu małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Oczywiście można by powiedzieć, iż GetResponse umożliwi Ci sprawne i skuteczne wysyłanie e-maili, automatyzację wysyłki oraz zapewni, iż wysłane wiadomości dotrą do skrzynki odbiorczej każdego z Twoich odbiorców. Opisanie tej imponującej platformy w tak prosty, okrojony sposób w żadnym wypadku nie wyczerpuje jednak tematu. Dlatego też warto na dłuższą chwilę pochylić się nad wyjątkowymi możliwościami, jakie daje swoim klientom GetResponse.

Dodawanie i edytowanie kontaktów

Z pomocą intuicyjnych narzędzi dostępnych na platformie, możesz w szybki i sprawny sposób stworzyć jedną, dwie lub dwadzieścia różnych list swoich kontaktów. W ten sposób możesz skategoryzować wybranych odbiorców i potencjalnych klientów, podzielić ich według własnych kategorii. Co więcej, możesz również importować istniejące już bazy klientów i listy swoich kontaktów poprzez zintegrowanie platformy z innym użytkowanym przez Ciebie serwerem.

Pozyskiwanie kontaktów

Na bieżąco możesz także aktualizować i rozszerzać swoje listy kontaktów o nowych klientów. Osiągniesz to dzięki stworzonym dzięki platformy formularzom i landing page’om, które pozwolą Ci na pozyskanie potrzebnych informacji na temat potencjalnych klientów lub odbiorców Twoich usług.

Podczas tworzenia formularzy możesz wybrać jeden z dziesiątek gotowych szablonów, jak również stworzyć go samodzielnie, wybierając odpowiednie elementy, obrazy i treści.

Planowanie i automatyzacja

GetResponse pozwala na korzystanie z prostego w obsłudze kreatora newsletterów. Znajdziesz tam dziesiątki gotowych szablonów, które wystarczy przeciągnąć i wrzucić do okna kreatora. Możesz także stworzyć swój własny, autorski szablon.

Po wybraniu odpowiedniego wyglądu maila możesz również zautomatyzować jego wysyłkę. dzięki dostępnych na platformie autoresponderów zaplanujesz cykliczną wysyłkę maili do wszystkich lub wybranych odbiorców. Możesz stworzyć kilka zupełnie osobnych ścieżek komunikacji mailowej ze swoimi klientami. Zupełnie inne treści i wysyłkę zaplanować do stałych odbiorców, inną dla tych, którzy dopiero zaczęli korzystać z Twoich usług lub produktów.

Testy, analiza i strategie

GetResponse to nie tylko wysyłka maili. To także możliwość przeprowadzenia szczegółowych testów A/B, które sprawdzą skuteczność Twoich newsletterów oraz landing page’y. Platforma oferuje narzędzia do prowadzenia testów, ale również do analizy otrzymanych wyników. Dzięki temu z większą i pełniejszą wiedzą będziesz mógł przystąpić do kolejnych działań marketingowych. Platforma umożliwi Ci stworzyć listy, mailingi i strategie, dopasowane do wybranych grup odbiorców, różniących się między sobą:

  • wiekiem i miejscem zamieszkania;
  • statusem społecznym;
  • rodzajem zachowań konsumenckich.

Skuteczny mailing – korzyści

Opracowanie dostosowanego do Twojej branży oraz wybranej grupy docelowej mailingu, stworzenie poszczególnych grup odbiorców, jak również automatyzacja procesów marketingowych niesie za sobą szereg cennych korzyści. Z pomocą zautomatyzowanego i dopasowanego mailingu możesz:

  • zbudować lub zwiększyć świadomość swojej marki wśród konsumentów;
  • kreować pozycję specjalisty w branży;
  • zwiększyć lojalność wśród swoich klientów;
  • pozyskać nowych klientów;
  • zwiększyć sprzedaż;
  • zwiększyć wydajność firmy i jej pracowników.

Pierwsze kroki z GetResponse – logowanie do platformy

Platforma cechuje się klarownym panelem i stosunkowo prostą obsługą. Korzystanie z niej nie wymaga posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej czy szczególnych umiejętności. Aby jednak osiągnąć w pełni zadowalające efekty swoich działań na platformie, warto dobrze zapoznać się ze wszystkimi jej możliwościami czy przyjrzeć się i przeanalizować wszystkie kroki kreatora treści.

Aby rozpocząć naukę korzystania z platformy, wystarczy założyć darmowe konto i przejść do pomocnego samouczka. Tutorial ten pozwoli Ci przejść przez wszystkie najważniejsze elementy platformy i pokaże, jak stworzyć oraz wysłać pierwszy newsletter.

Ciekawe i przydatne informacje znajdziesz również na stronie internetowej GetResponse. Do Twojej dyspozycji jest tam bowiem kilkaset obszernych, profesjonalnych artykułów blogowych na temat marketingu mailowego, automatyzacji w marketingu czy branży e-commerce.

GetResponse – nie tylko mailing

Platforma GetResponse znana jest przede wszystkim ze swojej bogatej i atrakcyjnej oferty, wspierającej marketing mailowy. Daje ona możliwość tworzenia list mailingowych, automatyzacji wysyłki newsletterów i tworzenia atrakcyjnych maili, które skutecznie przyciągną potencjalnych klientów do Twojego biznesu, jak również zachęcą do pozostania przy nim tych, którzy już korzystają z Twoich usług lub produktów. Na tym bynajmniej nie kończą się możliwości i zasoby tej nowoczesnej platformy.

Posiada ona także wspomniane już wyżej narzędzia do ulepszenia analizy działań marketingowych, ale także funkcjonalności pozwalające na uruchamianie reklam w mediach społecznościowych i w wyszukiwarkach. GetResponse ma możliwość zintegrowania różnego rodzaju programów, między innymi platform e-commercowych oraz narzędzi do zarządzania wszystkimi informacjami, związanymi bezpośrednio z grupą Twoich klientów.

Z GetResponse możesz stworzyć atrakcyjny landing page, jak również wykonać kilka jego wersji testowych, aby sprawdzić, która z nich najlepiej wykona swoje zadanie.

GetResponse – cennik

Platforma oferuje swoim klientom cztery różne plany abonamentowe: Podstawowy, Plus, Professional i Max. Plany różnią się między sobą pulą możliwości, jakie oferuje swoim klientom platforma w ramach konkretnego abonamentu. Każdy z planów można wykupić na rok lub dwa, z opcją jednorazowej lub comiesięcznej opłaty.

Istnieje również możliwość wypróbowania platformy przez 30 dni za darmo. W tym czasie użytkownicy mają możliwość wypróbowania automatyzacji marketingu mailowego, kreatora stron, dodania do 500 kontaktów do swojej listy oraz tworzenia formularzy kontaktowych.

GetResponse i AI

Platforma GetResponse stale się rozwija, a jej twórcy na bieżąco monitorują najnowsze trendy w branży mailingu, marketingu oraz IT. Nic więc dziwnego, iż w ostatnim czasie do oferty platformy dodane zostały funkcjonalności związane z użyciem sztucznej inteligencji. AI wspiera klientów platformy na kilku różnych płaszczyznach.

Przede wszystkim jest to możliwość generowania treści maili i newsletterów przy pomocy sztucznej inteligencji. Algorytmy AI na platformie GetResponse stworzą dla Ciebie atrakcyjny, czytelny i chwytliwy tekst maila. Ty zaś zyskasz cenny czas, który będziesz mógł wykorzystać chociażby na analizę wyników czy planowanie kolejnych działań marketingowych.

Platforma wyposażona jest również w generator tematów maili, które pozwolą Ci zrobić odpowiednie pierwsze wrażenie na odbiorcach, jak również wyróżnić się wśród dziesiątek innych wiadomości, które codziennie spływają do ich skrzynek. Sztuczna inteligencja może również zoptymalizować dla Ciebie wiadomości mailowe, biorąc pod uwagę najważniejsze dane z grupy Twoich odbiorców. Dopasuje je więc do danych demograficznych Twoich klientów, do ich zainteresowań i preferencji lub do Twojej branży czy specjalizacji.

GetResponse zapowiada, iż już niebawem na platformie pojawią się nowe, równie interesujące i pomocne funkcje, wspierane możliwościami sztucznej inteligencji, takie jak chociażby tworzenie treści w różnych językach!

Idź do oryginalnego materiału