Spis treści
Czytasz teraz:
IdoSell – opinie i wskazówki zmian
- IdoSell – co to adekwatnie jest?
- Zalety korzystania z IdoSell
- Dlaczego warto wybrać IdoSell?
- Platforma IdoSell – opinie użytkowników
- Korzyści płynące z użytkowania platformy IdoSell
- Oprogramowanie IdoSell a obsługa sprzedaży
- Najważniejsze wady IdoSell
- Plany cenowe IdoSell a sklep e-commerce
- IdoSell w kształtowaniu marki
- IdoSell.com – opinie z obsługi
- Integracja IdoSell z innymi narzędziami
- Jak zbierać opinie na temat zamówień w IdoSell?
Zamknij
Do prowadzenia skutecznej i efektywnej sprzedaży w sklepie internetowym jest niezbędna odpowiednia, kompleksowa platforma e-commerce. adekwatnie skonfigurowane oprogramowanie ma na celu usprawnienie procesów sprzedaży, a także optymalizację całej obsługi sklepu.
Platforma Idosell to zintegrowane narzędzie służące do zarządzania sprzedażą, zamówieniami, płatnościami, logistyką oraz marketingiem i CRM. Jest wykorzystywana przez mniejsze i większe firmy, zarówno te, które swoją działalność prowadzą tylko internetowo, jak i marki mające własne sklepy stacjonarne. Jakie znaczenie dla prowadzenia sprzedaży ma oprogramowanie IdoSell?
IdoSell – co to adekwatnie jest?
Infrastruktura IdoSell jest oparta na modelu SaaS, dzięki temu wykorzystuje się ją jako skuteczne oprogramowanie e-commerce. Polska platforma udostępnia użytkownikom liczne funkcje, które ułatwiają codzienne prowadzenie biznesu, a także zapewnia wsparcie zespołu technicznego w razie wystąpienia problemów lub potrzeby konfiguracji systemu IdoSell.
Co to oznacza dla użytkownika? Jako własne rozwiązanie hostingowe platforma ta jest niezwykle złożona, a dopasowanie wszystkich funkcjonalności do potrzeb sklepu często okazuje się niemożliwe do wykonania bez pomocy specjalistów tworzących stronę idosell.com. Opinie zadowolonych klientów świadczą jednak o wysokiej skuteczności tego narzędzia w procesie sprzedaży internetowej.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: [email protected]
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, iż przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Zalety korzystania z IdoSell
Aby móc swobodnie prowadzić sprzedaż internetową w szerokim zakresie, warto skorzystać z usług kompleksowej platformy IdoSell. Sklepy zarówno małych, średnich, jak i dużych firm mają zwykle rożne potrzeby, a ich sprzedaż odbywa się na nieco innych zasadach. Narzędzie to ze względu na swoją elastyczność pozwala użytkownikom na dopasowanie funkcji idealnie do wymagań danego biznesu.
Prowadzenie działalności ułatwiają również dostępne integracje z systemami płatności czy kurierami, a także najpotrzebniejsze rozszerzenia pozwalające samodzielnie rozbudowywać sklepy.
Dlaczego warto wybrać IdoSell?
Dzięki platformie IdoSell użytkownik otrzymuje gotowe, funkcjonalne rozwiązania, które pozwalają na kompletną obsługę strony technicznej i logistycznej sklepu internetowego. Przedsiębiorca może wówczas skupić się w całości na promocji oraz sprzedaży i osiągnąć większe zyski.
Oprogramowanie daje gotowe rozwiązania i podpowiedzi, zapewnia wsparcie w zakresie aktualizacji oraz podczas wdrażania. Oferuje m.in.:
- gotowe szablony, przeznaczone do pełnej personalizacji;
- moduł Blog i Aktualności;
- kolekcje i zestawy;
- strefy rekomendacji produktów;
- wersję mobilną.
Użytkownicy mogą skorzystać z gotowych wzorów strony lub zaprojektować własny całkowicie spersonalizowany, przy użyciu narzędzia Composer.
Platforma IdoSell – opinie użytkowników
Przed zakupem platformy sprzedażowej warto poznać wszelkie możliwości systemu Idosell – sklepy, które zdecydowały się na skorzystanie z narzędzia, mogą liczyć na całkowitą automatyzację marketingu, moduły reklamacji i zwrotów oraz program lojalnościowy czy partnerski. IdoSell zapewnia także niezbędne narzędzie analityczne do raportowania i analizy sprzedaży, które okazuje się niezbędne podczas prowadzenia własnego biznesu.
Ważnym aspektem wpływającym na decyzję firmy są także recenzje dotyczące IdoSell.com. Opinie zadowolonych klientów dostępne na stronie internetowej systemu świadczą o wysokim poziomie usług przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa i prywatności dla prowadzonej działalności.
Korzyści płynące z użytkowania platformy IdoSell
Użytkownicy, którzy stawiają na rozwój sprzedaży internetowej polecają użytkowanie systemu IdoSell – co to mówi o jego funkcjach? Platforma posiada wiele zalet, które umożliwiają efektywne prowadzenie sprzedaży, takie jak automatyczna mapa strony, certyfikat SSL, możliwość edycji title, description lub adresów URL. Narzędzie pozwala także na wdrażanie danych strukturalnych oraz samodzielną edycję plików w panelu nawigacyjnym, jest przystępne do prowadzenia blogu oraz obsługi pod kątem pozycjonowania sklepów internetowych.
Platforma IdoSell została stworzona z myślą o ułatwieniu procesów sprzedażowych, a także ich optymalizacji, tak by stały się jeszcze wygodniejsze dla użytkownika.
Oprogramowanie IdoSell a obsługa sprzedaży
Platforma e-commerce usprawnia procesy związane z obsługą hurtowni, wysyłką zamówień czy kontaktem z klientem, co pozwala na zbudowanie lojalnych partnerów oraz skuteczną promocję. Funkcjonalności dostępne w rożnych wersjach cenowych umożliwiają m.in.:
- zarządzanie sprzedażą wielokanałową;
- obsługę kart lojalnościowych;
- obsługę odbiorów, zwrotów i reklamacji;
- obsługę różnych systemów płatności;
- automatyzację wysyłki newslettera.
Te i wiele innych korzyści płynie z prawidłowego prowadzenia sklepu internetowego na platformie IdoSell. Opinie klientów potwierdzają, iż sprzedaż z pomocą odpowiednich narzędzie okazuje się prosta i bezproblemowa.
Najważniejsze wady IdoSell
Wśród najczęściej wymienianych wad systemu użytkownicy wskazują wysoką cenę oraz skomplikowany cennik dołączony do planów. Jednak większość klientów zauważa, iż jakość oraz skuteczność narzędzia są warte swojej ceny.
Drugim istotnym problemem podczas wdrażania i obsługi systemu okazuje się jego konfiguracja, która wymaga dużego doświadczenia oraz obycia z podobnymi oprogramowaniami. dla wszystkich klienta, który nie potrafi odpowiednio dostosować platformy do swojego sklepu, pomocne okaże się rozbudowane wsparcie techniczne, dostępne także podczas aktualizacji.
Plany cenowe IdoSell a sklep e-commerce
Oprogramowanie jest dostępne w 5 różnych cenowo abonamentach, w tym:
- Start – odpowiedni na rozpoczęcie sprzedaży;
- Expert – oferujący więcej funkcji dla firm;
- Individual – umożliwiający dostosowanie do potrzeb klienta;
- Business – zaawansowany, przeznaczony dla biznesu;
- Enerprise – stworzony dla dużych sklepów.
Każde z tych rozwiązań sprawdzi się na innym etapie rozwoju sklepu internetowego i będzie odpowiednie dla innych przedsiębiorstw. Rozpoczynając pracę na jednej z wersji oprogramowań, z łatwością można w przyszłości zmienić swój plan i dostosować go do rozwijającej się działalności.
IdoSell w kształtowaniu marki
Na początku drogi rozwoju własnej działalności warto poznać możliwości dla naszej marki, które możemy zyskać dzięki oprogramowaniu IdoSell. Sklep internetowy to nie tylko miejsce, gdzie klienci dokonują łatwych i szybkich zakupów, ale także przestrzeń pozwalająca na rozwój i reklamę danej marki. Korzystając z usług platformy IdoSell, użytkownik może dopasować wygląd swojego sklepu do własnych preferencji, wybierając spośród atrakcyjnych szablonów lub tworząc własne projekty.
Dodatkowo oprogramowanie udostępnia użytkownikom zestaw narzędzi pozwalających na zwiększenie konwersji oraz lepsze zarządzanie wynikami wyszukiwania. Powiązanie produktów z popularnymi hasłami ułatwi klientom odnalezienie sklepu, co z kolei wpłynie na zwiększenie sprzedaży.
IdoSell.com – opinie z obsługi
W celu ulepszenia komunikacji oraz obsługi zgłoszeń w panelu e-sklepu platforma IdoSell wprowadziła w ostatnim czasie szereg zmian ułatwiających użytkowanie. Dotyczą one zamykania nieaktywnych komunikatów, trwałego zamknięcia wątku oraz możliwości oceny.
Zamieszczane na platofmrmie IdoSell.com opinie powinny dotyczyć poziomu zadowolenia z obsługi. Użytkownik będzie mógł wystawić ocenę, a także napisać komentarz dotyczący możliwych sugestii zmian, które dodatkowo usprawniłyby użytkowanie oprogramowania.
Integracja IdoSell z innymi narzędziami
Istotnym atutem okazuje się możliwość zintegrowania z innymi systemami systemu IdoSell – co to daje użytkownikowi? Właściciel firmy prowadzący sprzedaż internetową nie musi martwić się o kompatybilność platformy z najważniejszymi usługami, które wykorzystuje w ramach komunikacji z klientem czy reklamy.
IdoSell można z łatwością zintegrować z usługami Google i Facebook, firmami kurierskimi, takimi jak DHL, DPD czy InPost lub z Marketplaces. Oprogramowanie będzie obslugiwać również systemy ratalne oraz płatności, np. PayU, Przelewy24.
Jak zbierać opinie na temat zamówień w IdoSell?
Oprogramowanie posiada nowoczesny moduł IdoSell – Opinie o zamówieniach i towarach, na którym po odpowiedniej konfiguracji sprzedawca może zbierać recenzje od swoich klientów na temat realizacji ich zamówień. Kupujący otrzymuje możliwość napisania jednocześnie recenzji samego towaru, jak również realizacji zamówienia. Moduł jest intuicyjny i wygodny dla klientów, zwiększa więc szanse na na pozostawienie przez nich pozytywnej oceny zakupionego produktu.
Wystawione pozytywne opinie warto później wykorzystać w ramach działań marketingowych, np. poprzez prezentację ich na karcie produktu, oddzielnej podstronie, a także zewnętrznych serwisach. Takie działania mogą skutkować zwiększeniem zaufania do oferowanego towaru oraz wzrostem sprzedaży.