Jak utworzyć adres e-mail z własną nazwą domeny? | OVHcloud Polska

12 godzin temu
Zdjęcie: Jak utworzyć adres e-mail z własną nazwą domeny? | OVHcloud Polska


Spersonalizowany adres e-mail zgodny z profilem działalności i nazwą przedsiębiorstwa to dobry początek w budowaniu pozytywnego wizerunku marki na rynku. Darmowa skrzynka pocztowa nie wygląda profesjonalnie, a także kiepsko identyfikuje się z prowadzoną działalnością gospodarczą. Chcesz, żeby potencjalni klienci odbierali Cię jako eksperta w swojej branży? W takim razie zainwestuj w dobry hosting i uruchom biznesową skrzynkę pocztową. Zobacz, jak to zrobić w praktyce. To wcale nie takie trudne!

Kiedy warto zdecydować się na własną, personalizowaną skrzynkę poczty elektronicznej?

Poważnie myślisz o rozwoju swojej działalności i chcesz skuteczniej przyciągać uwagę potencjalnych klientów? W takim razie spersonalizuj swój adres e-mail dzięki nazwy domeny i zacznij działać skuteczniej niż dotychczas.

Własna, personalizowana skrzynka e-mail to świetny wybór, gdy chcesz budować profesjonalny wizerunek. Dzięki niej Twoje wiadomości będą wyglądać wiarygodnie, a dodatkowo zyskasz pełną kontrolę nad gromadzonymi danymi i bezpieczeństwem prowadzonej korespondencji elektronicznej.

Zdecyduj się na spersonalizowaną skrzynkę e-mail na własnym hostingu, jeśli:

  • prowadzisz działalność i chcesz wyglądać profesjonalnie w oczach klientów;
  • masz stronę internetową i chcesz spójnej komunikacji (np. adres w domenie firmy);
  • zależy Ci na większym bezpieczeństwie danych niż w darmowych usługach;
  • wysyłasz dużo maili i chcesz uniknąć filtrów antyspamowych;
  • chcesz mieć pełną kontrolę nad swoją skrzynką, bez reklam i ograniczeń.

Personalizowany adres e-mail zgodny z wykupioną domeną to świetne rozwiązanie, które może korzystnie wpłynąć na wizerunek przedsiębiorstwa w odczuciu potencjalnych klientów.

Jak stworzyć pocztę e-mail na własnej domenie powiązanej z nazwą firmy? Krok po kroku

Wbrew pozorom to nie takie trudne. Na początek zacznij od wybrania wolnej nazwy domeny i wykupienia do niej praw, np. na rok. Idealnie, jeżeli uda Ci się zarejestrować nazwę domeny zgodną z profilem prowadzonej działalności – to ułatwi pozyskiwanie klientów, a także korzystnie wpłynie na wizerunek Twojego biznesu.

  1. Wybierz dostawcę hostingu – możesz zdecydować się na rozwiązania proponowane przez OVHcloud. Zyskasz przede wszystkim akredytację ICANN, dwuskładnikowe zabezpieczenia oraz zero ukrytych kosztów.
  2. Ustal i zweryfikuj swoją nową domenę. jeżeli jest dostępna, wykup ją jak najszybciej i zarejestruj na dane swojej działalności gospodarczej.
  3. Kolejny krok to rejestracja domeny. Użyj do tego silne hasło i najlepiej uruchom też automatyczne odnowienie płatności za domenę.

Na koniec stwórz adres e-mail zgodny z wybraną nazwą domeny. Spersonalizowany adres skrzynki może wyglądać następująco: [email protected]. Po poprawnie przeprowadzonej konfiguracji poczty możesz korzystać z niej bezpośrednio z panelu udostępnionego przez dostawcę usług hostingowych.

Dlaczego spersonalizowany adres poczty elektronicznej to dobry pomysł?

Jest kilka powodów, dla których warto zdecydować się na personalizowaną skrzynkę e-mail. W ten sposób:

  • budujesz pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa;
  • poprawiasz poziom bezpieczeństwa dla firmowej korespondencji;
  • masz pełną kontrolę nad wiadomościami.

To także świetne rozwiązanie, aby oddzielić swoje życie zawodowe od prywatnego. Personalizowana skrzynka może służyć Ci wyłącznie w celach biznesowych.

Idź do oryginalnego materiału