Jest nowy Pay - działa w Żabce i Empiku

1 rok temu

Nowa aplikacja PolCard Pay przyspiesza proces wpłaty pieniędzy na konto za pośrednictwem terminala płatniczego.

Klienci będą mogli uzupełnić niezbędne dane na swoim telefonie przed przybyciem do sklepu.

Z usługi korzystają już klienci sieci Żabka i Empik. Już niedługo rozszerzenie usługi będzie dostępne także dla innych punktów handlowo-usługowych.

Jeszcze do niedawna warunkiem skorzystania z usługi wpłaty gotówki na konto w kasie sklepu było podanie przez wpłacającego swoich danych osobowych kasjerowi. Następnie klient przykładał kartę do terminala PolCard from Fiserv i akceptował transakcję kodem PIN.

Aby przyspieszyć i ułatwić cały proces korzystania z usługi „Wpłata kartą” firma Fiserv Polska stworzyła aplikację PolCard Pay, dzięki której konsumenci mogą wcześniej zarejestrować niezbędne dane osobowe w swoim telefonie, a następnie wpłacić pieniądze w wybranym sklepie.

Zainteresowanie opcją wpłaty pieniędzy na konto za pośrednictwem terminala systematycznie rośnie. Dotychczas była ona dostępna tylko w sklepach Żabka oraz salonach Empik. Aplikacja PolCard Pay pozwoli na rozszerzenie usługi także dla innych punktów. Dzięki tej możliwości konsumenci nie muszą już tracić czasu w szukanie wpłatomatów czy oddziałów swojego banku. Mogą wpłacić gotówkę na swoje konto za darmo przy okazji codziennych zakupów. Aplikacja PolCard Pay jest dostępna do pobrania bezpłatnie w sklepie Google na systemy Android oraz iOS. W przyszłości planujemy także jej rozbudowę o kolejne funkcjonalności – powiedział cytowany w komunikacie Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska.

Idź do oryginalnego materiału