Spis treści
Czytasz teraz:
Podcasty o marketingu i nie tylko – lista podcastów 2025
- TOP 9 podcastów o marketingu, które pomogą Ci w promocji biznesu
- 1. Mała Wielka Firma
- 2. Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
- 3. Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży
- 4. SEO Podcast
- 5. Markotwórstwo. Jak zbudować markę?
- 6. Growth Hacking Po Polsku
- 7. Przygody Przedsiębiorców
- 8. Business Marketer
- 9. Podcast biznesowy
- Znasz jakiś podcast o marketingu? Podziel się nim z innymi!
Zamknij
Specjalizujesz się w tworzeniu strategii marketingowych? A może masz własną firmę i chcesz ją skutecznie wypromować? W takim razie potrzebujesz wiedzy oraz inspiracji! Możesz je zdobyć na szkoleniach lub webinarach, które jednak często dużo kosztują. Darmowe są za to podcasty o marketingu, których możesz słuchać w dowolnej chwili i które dostarczą Ci wiele ważnych informacji. Oto najlepsze branżowe podcasty, z którymi warto się zapoznać w 2025 roku!
TOP 9 podcastów o marketingu, które pomogą Ci w promocji biznesu
Podcasty, czyli cyfrowe programy dostępne do odsłuchu w internecie, przypominające formą audycje radiowe, cieszą się w tej chwili rosnącą popularnością. Wynika to z czterech podstawowych kwestii:
- podejmują konkretne, specjalistyczne tematy, dzięki czemu stanowią źródło cennej wiedzy oraz inspiracji;
- mają przystępną i luźną formę – często wywiadu lub dialogu;
- można ich słuchać w dowolnym momencie i miejscu – również podczas wykonywania codziennych obowiązków;
- są bardzo zróżnicowane i dopasowane do różnych potrzeb.
Dziś bierzemy na tapet podcasty o marketingu, których jest naprawdę dużo. Wybór dziewięciu najlepszych nie był więc łatwy, jednak udało nam się go dokonać – sprawdź najciekawsze propozycje, a z pewnością znajdziesz wśród nich tę idealną dla siebie!
1. Mała Wielka Firma
Prowadzący: Marek Jankowski
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: [email protected]
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, iż przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Mała Wielka Firma to podcast marketingowy skierowany – bez niespodzianki – do właścicieli różnego rodzaju firm, którzy pragną prowadzić skuteczne kampanie reklamowe. Polega na rozmowach z wartościowymi gośćmi, takimi jak Paweł Tkaczyk czy Michał Sadowski, którzy odkrywają przed słuchaczami tajemnice brandingu, content marketingu, social mediów czy zarządzania działalnością. Tematyka jest bardzo zróżnicowana, a sam podcast ma lekką formę, która jest niezwykle przystępna dla wszystkich.
2. Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Prowadzący: Szymon Negacz
To specjalistyczny marketingowy podcast, który skupia się przede wszystkim na działalności B2B. Prowadzący, Szymon Negacz, który jest trenerem biznesu, sprawnie porusza się po takich tematach jak sprzedaż, branding, automatyzacja biznesu czy cele biznesowe, a także porusza problemy, z jakimi zmagają się przedsiębiorcy. Daje również odpowiedzi na często zadawane pytania oraz inspiruje, posiłkując się własnym, niemałym doświadczeniem. Słucha się go przyjemnie, dlatego zachęcamy do sprawdzenia podcastu.
3. Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży
Prowadzący: Artur Jabłoński
Artur Jabłoński jest jednym z największych polskich autorytetów w dziedzinie content marketingu oraz SEO, co zresztą dobrze wybrzmiewa w jego podcaście o marketingu. Samo słowo „konkretnie” nie znalazło się w tytule przypadkowo – w podcaście prowadzącego usłyszysz same cenne i wiarygodne informacje, które pomogą Ci zoptymalizować działania promocyjne w swojej firmie. Dowiesz się wielu rzeczy o pozycjonowaniu stron internetowych, copywritingu, social mediach, a także innych dziedzinach marketingu cyfrowego. Konkretnie, ale lekko i z humorem – za to lubimy ten podcast.
4. SEO Podcast
Prowadzący: Paweł Cengiel
Ten podcast o marketingu jest polecany wszystkim tym, którzy chcą efektywnie pozycjonować strony internetowe. Coś dla siebie znajdą tu jednak nie tylko specjaliści SEO, ale także właściciele firm, którzy pragną zawalczyć o jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google na własną rękę. Autor podcastu jest właścicielem firmy zajmującej się pozycjonowaniem od 2015 roku, dlatego możesz tu liczyć na konkretne, sprawdzone i – co najważniejsze – aktualne informacje.
5. Markotwórstwo. Jak zbudować markę?
Prowadzący: Maciej Sznitowski
Czym się różni strategia marki od strategii marketingowej? Czy w budowaniu marki najważniejszy jest klient? I w końcu – jak kreować markę, by została zapamiętana i doceniona przez klientów? To tylko przykłady pytań, na które w swoim podcaście odpowiada Maciej Sznitowski. Pełni on funkcję przewodnika dla przedsiębiorców i marketerów, dzieląc się wiedzą teoretyczną, ale nie stroniąc także od przykładów praktycznych. o ile planujesz zbudować silną markę, ten podcast o marketingu jest właśnie dla Ciebie.
6. Growth Hacking Po Polsku
Prowadzący: Mateusz Wyciślik
Zależy Ci na zwiększeniu skuteczności sprzedaży? Sprawdź ten podcast! Marketer Mateusz Wyciślik prezentuje w nim skuteczne i skalowalne metody, dzięki którym możliwe jest nie tylko poprawienie wyników sprzedażowych, ale także zoptymalizowanie różnego rodzaju kampanii marketingowych. Porusza bardzo zróżnicowane tematy – na przykład dotyczące formatów treści odpowiednich dla konkretnego biznesu, zasad poprawy skuteczności witryny czy wykorzystania AI w działaniach promocyjnych. Dużo wiedzy, lekka forma i ogromna różnorodność poradników to powody, dla których warto wybrać ten podcast o marketingu.
7. Przygody Przedsiębiorców
Prowadzący: Adrian Gorzycki i Bartosz Kolanek
„Co dwie głowy, to nie jedna” – z takiego założenia wychodzą prowadzący tego podcastu o marketingu, który jest skierowany do właścicieli firm. Jego tematyka jest bardzo zróżnicowana. Jak sugeruje nazwa, często stanowi rozmowy z przedsiębiorcami, którzy dzielą się swoimi wskazówkami i przeżyciami. Jest jednak czymś więcej – istotnym źródłem wiedzy, z którego wyciągniesz wiele wartościowych porad. Dowiesz się, jak zbudować sklep internetowy, walczyć z kryzysem wizerunkowym czy budować silną markę – i nie tylko!
8. Business Marketer
Prowadzący: Łukasz Kosuniak
Czym jest nowoczesny marketing B2B? Dowiesz się tego, włączając ten podcast! Marketer, konsultant i trener Łukasz Kosuniak wyjaśnia właścicielom firm, a także menedżerom sprzedaży i marketingu, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne, by generować leady, zwiększać skuteczność strategii oraz poprawiać sprzedaż. To duża dawka wiedzy i przemyśleń, które mogą się stać źródłem inspiracji oraz być odpowiedzią na Twoje aktualne problemy i potrzeby.
9. Podcast biznesowy
Prowadzący: Michał Sadowski
Ostatni marketingowy podcast z naszego zestawienia to propozycja dla wszystkich osób, które prowadzą biznes albo pracują w branży marketingowej. Prowadzącym jest założyciel znanej marki Brand24, co daje jasno do zrozumienia, iż nie ma tu miejsca na przysłowiowe „lanie wody”. Michał Sadowski porusza zagadnienia związane z marketingiem, sprzedażą i prowadzeniem firmy, a także tematy dotyczące na przykład bezpieczeństwa w sieci.
Znasz jakiś podcast o marketingu? Podziel się nim z innymi!
Jak widać, wybór jest naprawdę duży. Kto powinien sprawdzić powyższe podcasty? Marketerzy, właściciele firm oraz handlowcy. Coś dla siebie znajdą tu również osoby zainteresowane biznesem oraz powiązanymi z nim tematami. Zachęcamy do przesłuchania naszych propozycji – z pewnością znajdziesz wśród nich coś dla siebie! A może chcesz polecić innym jakiś marketingowy podcast? W takim razie podziel się jego nazwą w komentarzu – być może będzie to prawdziwa perełka, która jeszcze nie została odkryta przez internautów!