Pytania, na które odpowiemy podczas sesji z ekspertem
- Na jakie najważniejsze kwestie prawne w e-sklepie zwrócić uwagę, poza regulaminem i polityką prywatności?
- Jakie są najczęstsze błędy prawne w sklepach, i jak je wyeliminować?
- Jakie kwestie obowiązkowo opisać w regulaminie sklepu, a które lepiej pominąć?
- Czy treść e-maili transakcyjnych (np. z potwierdzeniem zamówienia) może przysporzyć Ci kłopotów prawnych?
- Co możesz zrobić (a czego nie możesz), jeżeli klient nie odebrał przesyłki z zamówieniem?
- Jak postępować, gdy klient prosi o anulowanie zamówienia już po wysłaniu go przez Ciebie?
- Czy klient może zwrócić e-book albo kurs online w ciągu 14 dni od zakupu, tak samo jak produkt fizyczny?
- Czy klient może zwrócić towar uszkodzony lub noszący ślady użytkowania?
- Czy klient może składać reklamacje w nieskończoność?
- Co zrobić, jeżeli działasz tylko na terenie Polski, a klient chce złożyć zamówienie z dostawą za granicę?
- Jak powinny zmienić się Twoje karty produktowe w 2025 r. w związku z GPSR?
- Jakie są najczęstsze błędy w podawaniu ceny tzw. omnibusowej (najniższej ceny z okresu 30 dni) i jak je wyeliminować?
- Dlaczego kod koszykowy nie jest antidotum na dyrektywę Omnibus?
- O co warto zadbać, jeżeli publikujesz u siebie opinie klientów o Twoich produktach?
- Jak prawidłowo zbierać zapisy na newsletter i powiadomienia SMS w 2025 r.?
- Na co uważać, jeżeli proponujesz odbiorcom tzw. lead magnet (prezent za zapis do newslettera)?
- Czy „cold calling” i „cold mailing” są jeszcze możliwe w 2025 r.?
- Przykłady technik sprzedażowych oraz „call to action”, które mogą być uznane przez UOKiK za niedozwolone?
- Czy tzw. odzyskiwanie koszyków jest legalne?
- Na co koniecznie zwrócić uwagę w komunikacji z influencerem, który ma reklamować Twoje produkty?
Materiały dodatkowe: