Szukamy specjalisty, który zadba o komunikację Instytutu Spraw Obywatelskich ze światem. Niezbędne są odwaga, energia do pracy oraz wysokie poczucie własnej wartości i niskie poczucie własnej ważności.
- Chcesz rozwijać się w obszarze komunikacji?
- Szukasz pracy, która ma sens?
- Ważna jest dla Ciebie walka o prawdę?
Co oferujemy?
- Umowę zlecenie/B2B na 3-miesięczny okres próbny. Następnie umowę o pracę.
- Możliwość realizacji własnych pomysłów.
- Elastyczność w zarządzaniu swoją pracą.
- Pozyskanie nowej wiedzy i doświadczenia w działaniach przy projektach krajowych i międzynarodowych.
- Możliwość rozwoju i uczestnictwa w konferencjach, szkoleniach, warsztatach, kursach.
- Realny wpływ na rozwój naszych kampanii obywatelskich.
Do Twoich zadań będzie należeć:
- Informowanie o naszych działaniach na stronie internetowej Instytutu oraz w mediach społecznościowych (m.in. FB, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube).
- Tworzenie treści komunikacyjnych (informacje prasowe, mailingi, prace na stronie www, krótkie notki, wiadomości itp.).
- Tworzenie grafik i praca na gotowych szablonach (np. Canva).
- Planowanie i optymalizacja kampanii płatnych (Facebook/Google) przy współpracy ze specjalistą.
- Współpraca z 6-osobowym zespołem PRL (PR-Lobbing).
- Udział w wydarzeniach medialnych.
- Dbanie o relacje z dziennikarzami.
Mile widziane:
- Obsługa WordPress.
- Znajomość środowiska reklamowego Google i Facebook.
- Umiejętność obsługi programów graficznych (np. Photoshop, aplikacje mobilne, Canva).
- Doświadczenie w zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych.
- Umiejętność zarządzania, planowania i współpracy z zespołem.
- Umiejętności copywriterskie.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego.
Praca domowa
Prosimy o lekturę trzech wywiadów, przed wysłaniem zgłoszenia: „Walka z prawdą”, „W tym mieście ktoś ma bardzo długie ręce” i „Mroczne wody. Czy masz we krwi rakotwórczy PFOA?”.
Zgłoszenia przyjmujemy do 20.04.2023 roku
CV i list motywacyjny prosimy przesłać na adres: [email protected]
Temat e-maila: „imię i nazwisko – specjalista ds. komunikacji”, np. „Jan Kowalski – specjalista ds. komunikacji”