TakeDrop – jak działa?

verseo.pl 2 miesięcy temu

Spis treści

Czytasz teraz:

TakeDrop – jak działa?

  • TakeDrop – co to takiego?
  • TakeDrop – czy warto z niego skorzystać?
    • Brak konieczności magazynowania
    • Automatyzacja procesów
    • Duży wybór produktów
    • Wsparcie techniczne
    • Optymalizacja kosztów i ryzyka
  • TakDrop – jak zacząć?
    • 1. Rejestracja
    • 2. Wybór planu
    • 3. Konfiguracja
    • 4. Import produktów
  • TakeDrop – hurtownie
  • Czy z TakeDrop mogę sprzedawać własne produkty?
  • Projekt 360 TakeDrop – opinie i możliwości
  • TakeDrop – opinie o platformie

Zamknij

Dropshipping to coraz popularniejsze rozwiązanie wśród właścicieli sklepów internetowych. Polega na tym, iż zamówienia są realizowane przez zewnętrzne hurtownie, w których znajdują się produkty. Nie trzeba więc mieć własnego magazynu, co nie tylko usprawnia proces sprzedaży, ale również eliminuje koszty związane z logistyką. Jedną z platform, która oferuje taką formę prowadzenia sklepu, jest TakeDrop. Co to takiego? Czy warto jej używać? I w końcu – jak z niej skorzystać? Sprawdźmy!

TakeDrop – co to takiego?

TakeDrop jest specjalną platformą, która umożliwia stworzenie sklepu internetowego w systemie dropshipping. Dzięki niej właściciel może zintegrować sklep z bazą dostawców, przede wszystkim z hurtowniami, a następnie dodawać do swojego asortymentu produkty – bez konieczności posiadania ich w magazynie.

Co wpływa na rosnącą popularność TakeDrop? Sklepy mogą sprzedawać produkty zarówno dostępne w hurtowni, jak i te pochodzące z innych źródeł. Mowa tu między innymi o takich serwisach jak Allegro, Amazon czy AliExpress. Daje to ogromne możliwości i sprawia, iż z opcji tak łatwo przystępnego dropshippingu zaczyna korzystać coraz większa liczba firm działających w branży e-commerce.

TakeDrop – czy warto z niego skorzystać?

Chcąc zyskać pewność, iż TakeDrop to platforma idealna dla Ciebie, powinieneś w pierwszej kolejności poznać wszystkie jej zalety. A tych jest całkiem dużo – począwszy od braku konieczności magazynowania towarów przez automatyzację procesów, skończywszy na kompleksowym wsparciu technicznym, jakie oferują specjaliści. Omówmy nieco szerzej wszystkie korzyści, jakie zyskasz dzięki TakeDrop.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: [email protected]

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, iż przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Brak konieczności magazynowania

Co daje TakeDrop? Sklepy mogą przede wszystkim działać bez konieczności posiadania własnych magazynów. Platforma umożliwia bowiem sprzedaż w systemie dropshipping, za pomocą którego wszelkie towary są przechowywane w innych miejscach – np. hurtowniach. Pozwala to nie tylko znacząco skrócić łańcuch dostaw i zoptymalizować procesy sprzedażowe, ale również uniknąć znacznych kosztów, jakie wiążą się z wynajmem przestrzeni magazynowej oraz z samym przechowywaniem produktów.

Automatyzacja procesów

TakeDrop jest platformą, która oferuje swoim użytkownikom prosty panel administracyjny, dzięki którego jest możliwe zarządzanie – zarówno sprzedażą, jak i zamówieniami. W efekcie wiele procesów związanych z działalnością sklepu online jest automatyzowanych, co pozwala zwiększyć skuteczność działań. o ile więc chcesz usprawnić realizowanie zadań, skorzystaj z TakeDrop. Czy warto? Tak – również dlatego, iż zyskasz możliwość skupienia się na działaniach marketingowych oraz innych aspektach rozwoju swojej firmy.

Duży wybór produktów

Co jeszcze wpływa na dużą popularność TakeDrop? Hurtownie, z którymi możesz powiązać swój sklep, są bardzo zróżnicowane i, co równie ważne, jest ich bardzo dużo. To daje dostęp do ogromnej liczby produktów, które możesz włączyć do oferty. Niezależnie od tego, w czym specjalizuje się Twój sklep, z pewnością znajdziesz takich dostawców, którzy zaoferują Ci odpowiedni towar i dzięki którym będziesz mógł spełniać oczekiwania swoich klientów, a także zapewnić swojemu sklepowi efektywne pozycjonowanie.

Wsparcie techniczne

TakeDrop jest platformą stworzoną i prowadzoną przez specjalistów z rynku e-commerce, dzięki czemu właściciel sklepu, który zdecyduje się na skorzystanie z niej, zyska dostęp do wsparcia technicznego oraz licznych materiałów szkoleniowych. Może się to okazać niezwykle pomocne zwłaszcza dla tych przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają tego rodzaju działalność i potrzebują wsparcia w zakresie zarządzania sklepem.

Optymalizacja kosztów i ryzyka

Prowadzenie sklepu wiąże się z dużymi kosztami i pewnym ryzykiem, dlatego coraz więcej osób decyduje się na jego integrację z TakeDrop. Czy warto to zrobić, by ograniczyć ryzyko finansowe? Jak najbardziej – wynika to przede wszystkim z faktu, iż właściciel sklepu nie płaci za towar z góry. Koszty ponosi wyłącznie wtedy, gdy poszczególne produkty zostaną sprzedane. Jest to niezwykle korzystna opcja, dzięki której dużo łatwiej kontrolować budżet i optymalizować koszty działalności.

TakDrop – jak zacząć?

Planujesz sprawdzenie platformy TakeDrop? Sklepy można z nią integrować w prosty sposób – wystarczy tylko przejść przez proces rejestracji, wybrać odpowiedni plan abonamentowy, skonfigurować kilka opcji oraz zaimportować produkty.

1. Rejestracja

Pierwszym krokiem do założenia sklepu na platformie TakeDrop jest oczywiście utworzenie konta. Korzystając z intuicyjnego i prostego w obsłudze panelu zarządzania możesz nie tylko gwałtownie go uruchomić, ale również dostosować jego wygląd i funkcjonalności – zarówno do potrzeb własnych, jak i przyszłych klientów.

Czy trzeba płacić od razu? Nie – przetestować platformę można całkowicie bezpłatnie, korzystając z 7-dniowego konta trial. o ile rozwiązanie nie przypadnie Ci do gustu, możesz po tym czasie z niego zrezygnować, nie ponosząc przy tym żadnych kosztów.

2. Wybór planu

Jeżeli jednak zdecydujesz się kontynuować sprzedaż z platformą, TakeDrop oferuje 3 plany abonamentowe, które różnią się funkcjami i możliwościami, jakie zyskasz.

  • Basic to najtańszy plan, który zapewni Ci 1 szablon, 2 metody płatności, 3 narzędzia do analityki oraz możliwość oferowania do 100 produktów. Cena? 99 zł miesięcznie.
  • Pro to wariant pośredni, który zapewni Ci 15 szablonów, 5 metod płatności i narzędzi do analityki, 500 produktów, a także dodatkowe integracje (z Allegro czy LiveChat) i kursy szkoleniowe. Cena? 199 zł miesięcznie.
  • Excellent to wariant najdroższy, ale i najbardziej rozbudowany, który zapewni Ci aż 40 szablonów, 8 metod płatności, 7 narzędzi do analityki, a także większą liczbę produktów do dodania czy integracji i kursów. Cena? 299 zł miesięcznie.

3. Konfiguracja

Kolejnym krokiem jest konfiguracja sklepu na platformie, dzięki której skonfigurujesz jego funkcje, zawartość oraz wygląd. Możliwości jest wiele, ponieważ możesz edytować i dodawać:

  • logo,
  • opisy,
  • treści,
  • elementy graficzne.

Możesz także wybrać odpowiadające Ci kampanie reklamowe i rozpocząć skuteczne promowanie dowolnych produktów, jakie znajdą się w Twojej ofercie. Opcji jest naprawdę wiele, dlatego warto dokładnie się z nimi zapoznać, a w razie jakichkolwiek problemów, skorzystać z pomocy technicznej oferowanej przez platformę.

4. Import produktów

Ostatnim krokiem, by rozpocząć sprzedaż i osiągnąć pożądany sukces w e-commerce, jest oczywiście wybór produktów oraz ich import do swojego sklepu. Nie jest to zadanie trudne i odbywa się bardzo sprawnie, co jest dodatkową zaletą platformy TakeDrop. Opinie użytkowników są w tej kwestii zgodne – to idealna opcja dla początkujących sprzedawców, którzy chcą gwałtownie rozwinąć własny sklep internetowy.

TakeDrop – hurtownie

Co jeszcze warto wiedzieć o TakeDrop? Co to takiego, jakie ma zalety i jak założyć konto – to już wiesz. Trzeba jeszcze powiedzieć nieco więcej o samych dostawcach produktów, ponieważ to właśnie oni mają największy wpływ na popularność platformy.

Co daje TakeDrop? Hurtownie, których jest naprawdę dużo (około 100 firm), oferują bardzo zróżnicowany asortyment. Na etapie ich wyboru zwróć uwagę na atrakcyjność produktów oraz ceny, a także zapoznaj się z warunkami współpracy – najlepiej wchodząc na stronę internetową danej hurtowni albo bezpośrednio się z nią kontaktując. Pamiętaj, iż niektórzy dostawcy mogą oferować korzystne rabaty oraz krótszy czas dostawy, co może mieć istotne znaczenie w kontekście ich selekcji.

Czy z TakeDrop mogę sprzedawać własne produkty?

Tak – korzystając z TakeDrop, hurtownie są tylko opcją, z której możesz, ale nie musisz skorzystać. o ile masz własne towary, wystarczy wgrać swój feed produktowy w postaci pliku .xml, aby cieszyć się możliwością efektywnej sprzedaży.

Poza tym, jak wspomnieliśmy wcześniej, możesz także zintegrować swój sklep z innymi serwisami, takimi jak Allegro, co daje Ci jeszcze większe możliwości sprzedażowe.

Projekt 360 TakeDrop – opinie i możliwości

Ciekawą opcją jest możliwość dołączenia do Projektu 360 TakeDrop. Opinie o tym rozwiązaniu są bardzo pozytywne – to program, którego edycje są uruchamiane cykliczne i który gromadzi grupy kilkunastu użytkowników w celu wdrożenia ich w opracowany i skuteczny model biznesowy.

Aby sprawdzić tę możliwość, należy wypełnić specjalną ankietę oraz uiścić opłatę rezerwacyjną w kwocie 1 zł. Po pozytywnym zweryfikowaniu przez twórców platformy zostaniesz zaproszony do współpracy, co da Ci wiele nowych możliwości.

TakeDrop – opinie o platformie

Co sądzą właściciele sklepów online o TakeDrop? Opinie są pozytywne, a większość przedsiębiorców zwraca uwagę na duże możliwości, jakie zapewnia platforma, a także różne formy konfiguracji, które pozwalają stworzyć funkcjonalny i atrakcyjny sklep. Co więcej, doceniany jest sam system dropshippingu, który – po wybraniu odpowiedniego dostawcy – działa bardzo sprawnie i pozwala znacząco obniżyć koszty działalności.

Jeżeli chcesz sprawdzić tę opcję, załóż konto i skorzystaj z 7-dniowego okresu próbnego.

Idź do oryginalnego materiału