Od 1 lipca klienci PKO BP mogą korzystać z płatności Visa Mobile. Dzięki nim unikną wielokrotnego wpisywania danych karty płatniczej.

Visa Mobile
Visa Mobile jest metodą płatności online, która opiera się na Click to Pay oraz globalnym standardzie EMV Secure Remote Commerce. Celem opracowania tego systemu było jednoczesne podniesienie poziomu wygody takich operacji oraz ich bezpieczeństwa. Nowa metoda umożliwia szybkie i bezpieczne płatności kartą Visa w wybranych sklepach internetowych.
Przy płatności kartą w jednym z tych punktów klient podaje jedynie swój numer telefonu. Samą płatność zatwierdza w dedykowanej aplikacji.
Nowa metoda dla klientów PKO BP
PKO Bank Polski informuje, iż od 1 lipca rozwiązanie jest również dostępne dla kart Visa przypisanych do jego rachunków. By korzystać z nowej funkcjonalności, klienci muszą jedynie pobrać ze sklepu z aplikacjami Visa Mobile i ją aktywować. Zrobią to, dodając do niej własną kartę.
Wprowadzając tę funkcjonalność, bank realizuje strategię udostępniania nowoczesnych i praktycznych narzędzi wszędzie tam, gdzie klienci ich potrzebują.
„PKO Bank Polski jest tam, gdzie jego klienci. Zakupy online stały się codziennością, a nowa metoda płatności to odpowiedź na potrzeby tych, którzy cenią szybkość, bezpieczeństwo i wygodę. Klienci nie muszą wielokrotnie wpisywać numeru karty, daty ważności ani kodu CVV. Visa Mobile to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie, które ułatwia codzienne bankowanie” – wyjaśnia Edyta Tararuj, dyrektorka Biura Rozwoju Produktów w PKO Banku Polskim.

Visa Mobile w PKO BP. Nowa metoda płatności online

Aplikacja mobilna w nowej reklamie Banku Millennium
Czytaj więcej

VeloKonto w VeloBanku – warunki, opłaty, promocje i opinia eksperta

Kredyt, umowa zlecenie – czy bank powie „tak”? Sprawdź, co naprawdę się liczy

Zablokowany przelew wychodzący – jakie są powody i co możemy zrobić?
