Agencja Informacyjna: Żabka rozpoczęła kampanię #DobrzeMieć Żabkę!, która w autentyczny i angażujący sposób popularyzuje ofertę franczyzową sieci. Jej bohaterami są przedsiębiorcy, którzy dzielą się swoimi historiami i opowiadają, co zyskali, decydując się na własny biznes pod szyldem „Żabka”. Dodatkowo kandydaci, którzy w maju i czerwcu 2025 r. otworzą sklep Żabka, mogą zyskać aż 10.000 zł netto na start biznesu.
Spis treści
Co jest wartością sieci Żabka?
Franczyzobiorcy są z pewnością wartością sieci sklepów „Żabka” i to właśnie oni stali się inspiracją dla nowej kampanii franczyzowej #DobrzeMieć Żabkę! Projekt zrealizowany został z udziałem wielu przedsiębiorców, którzy dzielą się swoim doświadczeniem oraz spostrzeżeniami, wyjaśniając: „dlaczego warto współpracować z Żabką?”. Ich opinie i motywy, przemawiające za prowadzeniem własnego biznesu, można poznać dzięki nowemu sezonowi interesujących podcastów, które prowadzi znana i lubiana dziennikarka Katarzyna Dowbor. Jej gośćmi są barwne osobowości – od energicznych przedstawicieli młodego pokolenia, przez rodziny wspólnie prowadzące biznes, po przedsiębiorców z dłuższym stażem, których łączy pasja do podróżowania, sportu i zawodowego rozwoju. Każdy z 25 odcinków to inna historia. Materiały wideo emitowane są co środę, m.in. na kanale YouTube Żabka Biznes, w aplikacjach podcastowych oraz na www.zabka.pl/podcasty.
Co sądzi Katarzyna Dowbor o franczyzobiorcach sieci Żabka?
„Jestem zauroczona tymi osobami i ich historiami, które dzięki podcastowi #DobrzeMieć Żabkę! mogłam poznać.” – Ujawnia Katarzyna Dowbor, dziennikarka i prowadząca podcast #DobrzeMieć Żabkę! – „Franczyzobiorcy sieci sklepów „Żabka” to ludzie z pasją, odwagą i ogromną determinacją, którzy ciężko pracują we własnym biznesie i scalają lokalne społeczności. To opowieści, które pokazują, iż sukces nie zawsze zaczyna się od wielkich pieniędzy, ale od wielkiej motywacji.” – Twierdzi Katarzyna Dowbor – dziennikarka i prowadząca podcast #DobrzeMieć Żabkę!
Jak jest zakres kampanii franczyzowej #DobrzeMieć Żabkę!?
Kampania franczyzowa #DobrzeMieć Żabkę! w nowej odsłonie obejmuje nośniki zewnętrzne – billboardy, plakaty, banery oraz kanały online, w tym działania w mediach społecznościowych. W ramach projektu zaplanowano videocasty, w których Ambasadorzy Franczyzyw w zabawnej formie dzielą się swoimi spostrzeżeniami, dlaczego według nich #DobrzeMieć Żabkę! Każda osoba nominuje kolejnego franczyzobiorcę do podzielenia się swoją historią. Powstaje w ten sposób łańcuch autentycznych relacji, pokazujących realia prowadzenia sklepu, dostępne wsparcie i największe atuty modelu franczyzowego Żabki.
Czy Kinga Handucka wie kto najlepiej zna model franczyzowy sieci sklepów „Żabka”?
„Zależało nam na tym, by oddać głos tym, którzy najlepiej znają model franczyzowy sieci sklepów „Żabka”. – Opowiada Kinga Hajducka – managerka komunikacji franczyzy w Żabka Polska. – „Ich historie są różne, tak jak miejsca, z których pochodzą. Łączy je jednak jedno: pasja, zaangażowanie i zielony szyld, pod którym każdego dnia rozwijają swoje biznesy.” – Twierdzi Kinga Hajducka – managerka komunikacji franczyzy w Żabka Polska.
Co wspiera Kampania franczyzowa #DobrzeMieć Żabkę!?
Kampania franczyzowa #DobrzeMieć Żabkę! wspiera aktualną ofertę franczyzową Żabki. Rozpoczynając współpracę, kandydaci muszą przejść cykl szkoleń zakończonych egzaminem, wnieść wkład własny w wysokości około 5.000 zł (kwota przeznaczona jest na zakup drukarki fiskalnej i zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych) oraz otworzyć jednoosobową działalność gospodarczą. Sieć Żabka z kolei zapewnia w pełni wyposażony i zatowarowany sklep, codzienne wsparcie operacyjne, logistyczne i marketingowe. Franczyzobiorcy otrzymują także unikatowe na rynku zbiorowe ubezpieczenie „Polisa na Biznes” oraz dostęp do bezpłatnych kursów edukacyjnych, podnoszących umiejętności przedsiębiorcze.
Z czego mogą skorzystać nowi franczyzobiorcy sieci Żabka?
Dodatkowo, od 1 maja do 30 czerwca 2025 roku, nowi franczyzobiorcy sieci Żabka mogą skorzystać z oferty „Rabat na Start”. Zgodnie z jej założeniem, osoby otwierające sklepy Żabka w tym okresie otrzymują rabat w wysokości 10.000 zł netto. Kwota ta jest wypłacana w dwóch równych transzach po 5.000 zł netto: pierwsza wraz z pierwszym rozliczeniem miesięcznym, a druga z czwartym od momentu otwarcia sklepu. To realne wsparcie ułatwiające start i rozwój własnej działalności.
Kto odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii franczyzowej #DobrzeMieć Żabkę!?
Za koncepcję kreatywną kampanii franczyzowej #DobrzeMieć Żabkę! odpowiada Zuzanna Dąbrowska – Art Director. Planowaniem, zakupem mediów i realizacją strategii zajmuje się dom mediowy Value Media, a za działania public relations odpowiada agencja Public Dialog. Kampania wystartowała 1 maja 2025 r.
Co to jest Żabka?
Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez upraszczanie codziennego życia klientów. Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsumentów szukających wygodnych rozwiązań, promując przy tym odpowiedzialne podejście wobec klientów, franczyzobiorców, dostawców oraz szeroko pojętego środowiska, w tym dbałość o zrównoważone korzystanie z produktów i opakowań.
Co obejmuje ekosystem Grupy Żabka?
Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 11.000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia.
Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio. W 2024 r. Grupa Żabka rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką Froo. Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Dziękujemy za przeczytanie tekstu do końca. Rekomendujemy zapoznanie się z innymi wiadomościami opublikowanymi na stronie internetowej www.agencja-informacyjna.com. Życzymy ciekawej lektury. Agencja Informacyjna.
AI, gospodarka, /ART/ 24.05.2025 fot. mat. prasowe