Zgromadzenie Izby Adwokackiej w Warszawie – 17 i 18 maja 2025 r. – sprawozdania, porządek obrad i najważniejsze informacje organizacyjne!

sd.ora-warszawa.com.pl 6 godzin temu
Zdjęcie: WYBORY (2)


Szanowni Państwo, Koleżanki i Koledzy,

Okręgowa Rada Adwokacka w Warszawie publikuje w załączeniu zawiadomienie o Zgromadzeniu Izby Adwokackiej w Warszawie wraz z porządkiem obrad, które odbędzie się w dniach 17-18 maja 2025 r. o godz. 9.00, w trybie hybrydowym oraz sprawozdanie z działalności organów Izby Adwokackiej w Warszawie za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 r. wraz z projektami uchwał w związku z wnioskami Komisji Rewizyjnej oraz projektem uchwały w sprawie ustalenia wysokości składki członkowskiej w 2025 r. wraz z preliminarzem budżetu Izby Adwokackiej w Warszawie na 2025 rok.

W załączeniu publikujemy także:

Uprzejmie informujemy, iż na Zgromadzeniu Izby nie będą przyjmowane wnioski i projekty uchwał. Projekty pisemnych wniosków i uchwał przyjmowane będą na 14 dni przed rozpoczęciem Zgromadzenia Izby i nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem Zgromadzenia Izby tj. w dniach od 3 maja 2025 r. do 13 maja 2025 r. do godz. 16:00. O chwili wpłynięcia projektu decyduje data wpływu do biura podawczego Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie i zasada ta odnosi się również do projektów przesyłanych listownie oraz za pośrednictwem skrzynki ePUAP Izby Adwokackiej w Warszawie.

Informujemy, iż część stacjonarna Zgromadzenia odbędzie się w Hotelu Regent, ul. Belwederska 23, Warszawa

Możliwość udziału w Zgromadzeniu Izby w trybie stacjonarnym mają wyłącznie członkowie samorządu, którzy zarejestrują swój udział i prześlą zgłoszenie do 9 maja 2025 r.

Do udziału w trybie stacjonarnym można zarejestrować się na dwa sposoby:

  • poprzez Panel Adwokata– wypełniając ankietę dostępną w zakładce „Komunikacja”, pod zakładka „Ankiety”;
  • mailowo– zgłaszając swój udział na adres mailowy: [email protected]

Część on-line

Przebieg Zgromadzenia w dniach 17 – 18 maja 2025 r. będzie udostępniany on-line z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, tj. z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej (transmisji danych przez sieć Internet) za pośrednictwem aplikacji WZA24, przy użyciu przeglądarek internetowych, z których rekomendowane są Google Chrome, Mozilla Firefox lub Microsoft Edge, Safari (inne przeglądarki, w szczególności Internet Explorer – nie są zalecane), w ramach której uczestnicy i osoby uprawnione mogą uczestniczyć w obradach, a także głosować, przebywając w innym miejscu niż miejsce prowadzenia obrad oraz za pośrednictwem sieci telekomunikacyjnej w celu zabrania głosu w trakcie Zgromadzenia.

Dostęp do serwera umożliwiającego zdalne podłączenie się osób upoważnionych do wzięcia udziału w Zgromadzeniu będzie weryfikowany przez podanie nazwy użytkownika i hasła dostępu do platformy WZA24 oraz przy wykorzystaniu wiadomości tekstowych (kod jednorazowy) kierowanych na numery telefonów znajdujących się w bazie danych Panelu Adwokata (oznaczony jako numer telefonu komórkowego w danych personalnych).

Link do platformy WZA24 wraz z loginem i hasłem zostanie przesłany do Państwa najpóźniej 16 maja 2025 r.

Jak przed każdym Zgromadzeniem prosimy jednocześnie wszystkich członków naszej izby o aktualizację swoich danych w Panelu Adwokata lub weryfikację ich aktualności.

Stosownie do art. 39 ust. 1 ustawy Prawo o adwokaturze, prawo do udziału w Zgromadzeniu mają członkowie Izby wykonujący zawód oraz delegaci pozostałych adwokatów wybrani na zebraniach w dniu 11kwietnia 2025 r. W myśl § 10 Regulaminu Krajowego Zjazdu Adwokatury oraz zgromadzeń izb adwokackich, obecność na Zgromadzeniu – wyżej wymienionych członków Izby – jest samorządowym obowiązkiem. Ewentualną nieobecność należy usprawiedliwić na piśmie w ciągu 7 dni.

Osoby, które zadeklarują udział w trybie stacjonarnym, proszone są o przyniesienie:

  • własnych urządzeń mobilnych, za pośrednictwem których, po wcześniejszym zalogowaniu się, będzie możliwość głosowania podczas Zgromadzenia – głosowania będą przeprowadzane przy użyciu elektronicznego systemu oddawania głosów, za pośrednictwem aplikacji WZA24;
  • legitymacji adwokata/adwokatki lub innego dokumentu ze zdjęciem.
Idź do oryginalnego materiału