Genius.AI – jak działa i czy warto korzystać?

verseo.pl 2 miesięcy temu

Spis treści

Czytasz teraz:

Genius.AI – jak działa i czy warto korzystać?

  • AI w marketingu i jego znaczenie dla firm
  • Czym jest Genius.AI?
  • Genius – narzędzie przyjazne użytkownikowi
  • W jaki sposób Genius.AI tworzy treści dla klienta?
  • Najważniejsze cechy platformy Genius
  • Genius.AI – dla kogo?
  • Funkcjonalności Genius.AI
  • Platforma Genius – marketing w najlepszym wydaniu
  • Dostępne plany na platformie Genius.AI
  • Kiedy zdecydować się na zakup Genius.AI?

Zamknij

W dobie ciągłych zmian oraz natłoku ofert dostępnych w przestrzeni internetowej marketing sprzedażowy staje się wyzwaniem dla właścicieli firm w każdej branży. choćby specjaliści z tej dziedziny nieustannie muszą szukać inspiracji i nowych pomysłów, które zachęcą klientów do wejścia w link ofertowy, a następnie do zakupu produktu.

Aby maksymalnie uprościć marketing afiliacyjny i całkowicie wyeliminować nietrafne próby dotarcia do odbiorców, warto zatem skorzystać z zaawansowanych narzędzi marketingowych, bazujących na działaniu sztucznej inteligencji, takich jak Genius.AI.

AI w marketingu i jego znaczenie dla firm

Sztuczna inteligencja zmieniła oblicze całego marketingu, również procesów związanych ze sprzedażą czy z kampaniami reklamowymi. Prawdziwy i zauważalny wzrost zainteresowania produktem stał się możliwy do uzyskania w krótkim czasie, bez ogromnego nakładu pracy ze strony pracowników marketingu.

Dzięki temu specjaliści mogą skupić się na obszarze działań znacznie bardziej wymagającym ich ingerencji, pozostawiając marketing afiliacyjny stworzonym do tego narzędziom. Automatyzacja zadań, w tym zarządzania komunikacją m.in. poprzez tworzenie treści marketingowych, umożliwia szybsze i skuteczniejsze dotarcie do zainteresowanych odbiorców.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: [email protected]

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, iż przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Czym jest Genius.AI?

Genius to pierwsza na świecie wyspecjalizowana platforma wykorzystująca sztuczną inteligencję do sprzedaży bezpośredniej oraz marketingu sieciowego/afiliacyjnego. Pomaga rozwinąć markę poprzez zautomatyzowanie i optymalizację procesów z zakresu tworzenia ofert sprzedażowych czy prowadzenia komunikacji z klientami.

Platformę z łatwością można zintegrować z profilami w mediach społecznościowych, np. na Facebooku czy Instagramie, co jeszcze bardziej usprawnia proces budowania marki. Genius.AI umożliwia generowanie leadów, adaptację językową w celu uzyskania lepszych wyników, a także rozwinięte narzędzia CRM, wzmocnione sztuczną inteligencją.

Genius – narzędzie przyjazne użytkownikowi

Najważniejsze zalety ułatwiające codzienne korzystanie z narzędzia AI to przede wszystkim:

  • przyjazny, intuicyjny interfejs;
  • prosty w obsłudze zestaw narzędzi;
  • nieograniczone możliwości kreacji materiałów marketingowych;
  • wygenerowana treść zgodna z osobowością marki.

Przejrzyste wskazówki oraz intuicyjny panel obsługi umożliwiają korzystanie z platformy każdemu użytkownikowi choćby bez zaawansowanej wiedzy. Dodatkowym atutem Geniusa jest także wygodny przewodnik dla początkujących, prowadzący krok po kroku przez wszystkie etapy, niezbędne do prawidłowego działania narzędzia.

W jaki sposób Genius.AI tworzy treści dla klienta?

Aby Genius mógł skutecznie prowadzić komunikację z klientem, potrzebuje precyzyjnych wytycznych ze strony właściciela marki, zarówno tych dotyczących stylu wypowiedzi, jak i całej oferty. Dlatego już w pierwszych krokach użytkownik musi uzupełnić szczegółowy test, ściśle odpowiadając na każde z zadanych pytań. adekwatnie przedstawienie swojego produktu, a także możliwych reakcji na zadane przez klienta pytanie wzmocni skuteczność działań sztucznej inteligencji.

Dzięki pomocy AI komunikacja z odbiorcami może odbywać się choćby 24 godziny na dobę, bez konieczności angażowania do tego pracowników. Wówczas zyskuje zarówno właściciel firmy, który oszczędza, jak i klient zyskujący natychmiastową, kompleksową obsługę oraz rzetelne przedstawianie produktu.

Najważniejsze cechy platformy Genius

Genius.AI podpowiada, w jaki sposób tworzyć filmy oraz treści atrakcyjne dla odbiorców, które bezpośrednio wpłyną na wzrost sprzedaży. W dodatku narzędzie generuje materiały powiązane z marką według wskazówek udzielonych przez użytkownika.

Treści, które trafią do klienta, będą zatem brzmiały zupełnie w taki sposób, w jaki zapragnie właściciel firmy. Przyspieszy to całą komunikację z odbiorcami, jednocześnie nie obniżając jej poziomu, a wręcz przeciwnie – sprawiając, iż stanie się jeszcze bardziej skuteczna.

Dodatkową zaletą narzędzia jest możliwość automatycznych odpowiedzi na komentarze za pośrednictwem DM. Sztuczna inteligencja nie tylko tworzy materiały na podstawie wytycznych użytkownika, ale również podpowiada, jakie treści oraz formy postów sprawdzą się najlepiej w danym przypadku.

Genius.AI – dla kogo?

Zaawansowana platforma Genius.AI skupia się przede wszystkim na działaniach marketingowych oraz sprzedaży, co wyróżnia ją na tle pozostałych, ogólnych systemów optymalizujących zadania marketingowe. Została stworzona z myślą o właścicielach mniejszych i większych firm, którzy pragną zwiększyć swoje zyski pochodzące z marketingu i reklamy w mediach społecznościowych.

Również coraz więcej przedstawicieli handlowych, którym zależy na zwiększeniu współczynników konwersji, wykorzystuje funkcjonalności dostępne na platformie Genius. Marketing zautomatyzowany przy użyciu sztucznej inteligencji pozwala osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe i skuteczniej angażować odbiorców.

Funkcjonalności Genius.AI

Wygodne rozszerzenie przeglądarki Genius z łatwością integruje się z wiadomościami DM, WhatsApp, Instagram, Facebook oraz LinkedIn, co usprawnia prowadzenie rozmów z klientami na tych portalach w czasie rzeczywistym. Dodatkowo sztuczna inteligencja podpowiada użytkownikom, w jaki sposób komunikować się z odbiorcami, zarówno poprzez posty, filmy, jak i wiadomości prywatne, by skuteczniej prowadzić sprzedaż w mediach społecznościowych.

Genius AI potrafi badać i analizować zarówno profil odbiorców, jak i tworzone przez użytkownika treści w celu dostosowywania materiałów do trendów, które zapewniały największe zaangażowanie wśród obserwatorów.

Platforma Genius – marketing w najlepszym wydaniu

Genius.AI gwarantuje prywatność na najwyższym poziomie oraz bezpieczeństwo danych, a także prawidłowe dostosowanie do różnych środowisk IT. Narzędzie jest dostępne w wielu językach, m.in.: angielskim, japońskim, niemieckim, hiszpańskim czy holenderskim. Może być zatem wykorzystywane do ulepszenia sprzedaży przez firmy z każdej branży na całym świecie.

Platforma Genius zapamiętuje 10 ostatnich rozmów, dopóki użytkownik samodzielnie nie wyczyści wątku. Dodatkowo pozwala na generowanie grafik i wideo, a także rolek w liczbie dostępnej w wybranej wersji cenowej. Genius.AI umożliwia dotarcie do znacznej liczby klientów, dzięki temu jest niezastąpioną pomocą podczas budowania marki, a także w trakcie rozwoju firmy.

Dostępne plany na platformie Genius.AI

Wybrane plany cenowe rozpoczynają się darmowym 7-dniowym okresem próbnym, w trakcie którego użytkownik ma szansę zapoznać się z interfejsem oraz podstawowymi funkcjami Genius. Marketing sprzedażowy dzięki tego narzędzia można zoptymalizować, wybierając jedną z jego trzech wersji, mniej lub bardziej zaawansowanych.

PlanCenaMożliwości
Starter39 USD/miesiąctworzenie spersonalizowanych treści zgodnych ze stylem marki,trening na 2 produktach,sugestia podobnych treści,9-dniowy kalendarz treści i statystyki,rozszerzenie przeglądarki umożliwiające konfigurację z innymi osobistymi serwisami,integracja z mediami społecznościowymi,generowanie 10 rolek miesięcznie,generowanie 10 grafik dziennie,ponad 90 wzorów ułatwiających rozwój SM,
Pro74 USD/miesiączawiera wszystkie funkcje dostępne w planie podstawowym,trening na nieograniczonej liczbie produktów,generowanie 30 rolek miesięcznie,automatyczna odpowiedź na komentarze dzięki DM,generowanie 40 grafik i filmów dziennie,narzędzie AI do analizy trendów,możliwość tworzenia zdjęć produktów marki,możliwość edycji istniejących obrazów dzięki AI,bezpłatny dostęp do kursów,
EnterpriseUstalana indywidualniezawiera funkcje dostępne w planie Pro,portal administracyjny do zarządzania użytkownikami i scenariuszami,nieograniczone generowanie obrazów i filmów,analiza danych dotyczących organizacji,wdrożenia dostosowane do potrzeb klienta,możliwość konfiguracji CRM.

Plan podstawowy oraz Pro oferują zaawansowane, choć nieco ograniczone możliwości korzystania z platformy Genius – marketing sprzedażowy, którego dotyczą te dwie wersje narzędzia, spełni jednak oczekiwania mniejszych firm, które dopiero budują swoją markę lub pragną rozwijać się na mniejszą skalę.

Natomiast Genius.AI w wersji Enterprise to kompleksowa usługa skierowana do sprzedawców B2B czy D2C oraz dużych organizacji. Wszystkie funkcjonalności dostępne w tym planie umożliwiają osiągnięcie globalnych zasięgów oraz długoterminowy wzrost liczby nowych obserwujących.

Kiedy zdecydować się na zakup Genius.AI?

Wszelkie działania z obszaru marketingu afiliacyjnego oraz sprzedaży za pośrednictwem mediów społecznościowych mogą zostać błyskawicznie zoptymalizowane dzięki funkcjom, jakie zapewniają narzędzia marketingu wykorzystujące sztuczną inteligencję. Zaawansowana technologia Genius.AI gwarantuje spersonalizowaną komunikację z klientem, która przekłada się na wzrost sprzedaży oraz rozwój marki.

Platforma została zaprojektowana w taki sposób, by wspierać nowych użytkowników, którzy nie mają doświadczenia w marketingu sprzedażowym. Będzie zatem dobrym rozwiązaniem dla każdej małej i dużej firmy, które pragną uatrakcyjnić swoją ofertę i zainteresować nią nowych potencjalnych klientów.

Idź do oryginalnego materiału