Spis treści
Czytasz teraz:
UpGrow – jak działa i do czego można wykorzystać?
- Sposób działania platformy UpGrow
- Podstawowe funkcje narzędzia UpGrow
- Dodatkowe cechy UpGrow AI
- Plany cenowe UpGrow
- Który plan cenowy wybrać?
- Jak zacząć korzystać z UpGrow AI?
- Co jeszcze oferuje platforma UpGrow?
- Skuteczność UpGrow – opinie klientów
- Co wybrać – UpGrow czy inne platformy marketingu?
- Czy warto wypróbować UpGrow AI?
Zamknij
Samodzielne pozyskiwanie nowych obserwatorów na Instagramie jest procesem niezwykle czasochłonnym i zdecydowanie mniej skutecznym niż wszelkie działania z użyciem sztucznej inteligencji. Wykorzystanie AI do zwiększenia zainteresowania profilem oraz wskaźników zaangażowania pozwoli gwałtownie i wygodnie rozwinąć konto firmowe, zdobywając przy tym nowych klientów.
Znaczna część tego typu platform AI tworzy ruch na profilu przy pomocy sztucznych kont, botów lub pozyskuje odbiorców i zainteresowanych danym tematem. Jak w tej kwestii UpGrow różni się od innych narzędzi?
Sposób działania platformy UpGrow
Jako jedno z nielicznych narzędzi Ai UpGrow pomaga użytkownikom zdobyć prawdziwych, pochodzących z wyszukiwania organicznego obserwatorów, którzy odpowiadają grupie docelowej danego profilu. Jest to możliwe poprzez zastosowanie zaawansowanych algorytmów oraz analizę danych, które wskazują na profil odbiorców. Sztuczna inteligencja pozyskuje obserwatorów dzięki szczegółowej interpretacji najważniejszych czynników, np. lokalizacji, danych demograficznych czy zainteresowań.
UpGrow AI wykorzystuje płatne reklamy, dane na temat wybranej niszy, mikroreakcje oraz rzeczywistą aktywność użytkowników w celu napędzenia organicznego wzrostu konta. To prawdziwa rewolucja w świecie social mediów, która otworzyła przed influencerami oraz firmami z różnych branż niezliczone możliwości rozwoju.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: [email protected]
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, iż przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Podstawowe funkcje narzędzia UpGrow
Platforma UpGrow podczas wyszukiwania nowych obserwatorów gwarantuje zaawansowaną funkcję targetowania na podstawie:
- zainteresowań;
- lokalizacji;
- niszy;
- języka;
- wieku i płci.
Ustalana na podstawie tych danych grupa docelowa będzie spełniać ustalone kryteria, a znalezieni obserwatorzy staną się rzeczywistymi odbiorcami.
Precyzyjne kierowanie reklam na Instagramie do osób zainteresowanych produktami charakterystycznymi dla wybranej marki, a także zwracanie się do nich w ich ojczystym języku pozwoli na skuteczne zdobywanie popularności wśród potencjalnych klientów. Natomiast możliwość wyszukiwania obserwatorów w wybranych obszarach geograficznych ułatwi pozyskiwanie klientów firmom regionalnym.
Dodatkowe cechy UpGrow AI
Optymalizację oraz zwiększenie atrakcyjności profilu na Instagramie ułatwiają narzędzia dostarczane przez UpGrow AI, m.in. biblioteka popularnych szablonów i pomysłów na posty do danej niszy oraz zaawansowana analityka. Użytkownik otrzymuje najważniejsze informacje na temat wzrostu, demografii odbiorców czy wskaźników zaangażowania, dzięki czemu odpowiednio wcześnie może wdrożyć skuteczne zmiany.
Ważną funkcją platformy jest także możliwość uatrakcyjnienia własnego profilu na Instagramie na podstawie wskazówek dostarczonych przez AI. UpGrow dokonuje wnikliwej analizy konta i proponuje nieszablonowe rozwiązania, które zwiększą widoczność, a także wpłyną na zaangażowanie odbiorców.
Plany cenowe UpGrow
Narzędzie jest dostępne w wersji bezpłatnej przez 7 dni, następnie należy wykupić jeden z 3 różnych planów różniących się między sobą możliwościami oraz ceną.
Plan | Funkcje | Cena |
Plan Podstawowy | 1-1,5 tys. prawdziwych obserwujących miesięcznie,wzrost liczby obserwujących już od 1 dnia,panel analityczny do monitorowania rozwoju,dostęp do ekskluzywnych ofert dla członków, | 69 USD za pierwszy miesiąc, następnie 99 USD miesięcznie lub 59 USD miesięcznie przez rok |
Plan Pro | 2-3,5 tys. prawdziwych obserwujących miesięcznie,optymalizacja profilu AI,technologia UpGrow Boost™targetowanie konkurencji,15 darmowych obrazów z generatora AI,wszystkie funkcje planu podstawowego, | 99 USD za pierwszy miesiąc, następnie 149 USD miesięcznie lub 99 USD miesięcznie przez rok |
Plan Turbo | 3-4,5 tys. prawdziwych obserwujących miesięcznie,dostęp do biblioteki szablonowych treści,dedykowany opiekun konta,wszystkie funkcje planu Pro. | 199 USD za pierwszy miesiąc, następnie 299 USD miesięcznie lub 179 USD miesięcznie przez rok |
Który plan cenowy wybrać?
UpGrow AI to doskonałe narzędzie zarówno dla właścicieli małych i dużych firm, jak i dla pojedynczych influencerów czy marketerów, którzy pragną zwiększyć swoje zasięgi oraz zyskać dopasowaną i zaangażowaną publiczność. Wybór konkretnego planu zależy przede wszystkim od potrzeb klienta oraz jego możliwości finansowych.
UpGrow to jednak cenne narzędzie, znacznie tańsze niż koszt zatrudnienia specjalistów od reklamy w mediach społecznościowych. Aby maksymalnie zwiększyć liczbę obserwujących, konieczne jest wykupienie planu Basic lub Pro. Obydwie wersje narzędzia zapewniają szybki, organiczny wzrost oraz wykorzystanie technologii UpGrow Boost™. Dodatkową zaletą droższego planu jest jednak wsparcie opiekuna 24/7 oraz dostęp do bazy szablonów związanych z daną niszą.
Jak zacząć korzystać z UpGrow AI?
Aby rozpocząć pracę z UpGrow, wystarczy połączyć swoje konto na Instagramie z narzędziem, a następnie dostosować szczegółowe ustawienia pozwalające na wskazanie najlepszej grupy targetowej. Algorytmy sztucznej inteligencji zareklamują profil wśród użytkowników dobieranych według wskazanych przez nas czynników, takich jak płeć, wiek, zainteresowanie czy lokalizacja.
Od lat tysiące influencerów, marek czy firm korzysta z efektywnych usług systemu UpGrow. Opinie użytkowników potwierdzają, iż platforma sprawdzi się w każdej branży oraz niszy, umożliwiając dotarcie do coraz większej liczby prawdziwych, zaangażowanych klientów.
Co jeszcze oferuje platforma UpGrow?
Dołączając do ekskluzywnej sieci UpGrow, użytkownik otrzymuje również dostęp do darmowych narzędzi Instagrama opartych na sztucznej inteligencji. Wśród nich znajdują się m.in.:
- generator pomysłów na treści;
- narzędzie do sprawdzania fałszywych obserwujących;
- generator napisów;
- narzędzie do optymalizacji postów.
UpGrow współpracuje z sieciami reklamowymi Instagrama oraz stosuje sprawdzone algorytmy do wyświetlania danego profilu w aplikacjach i społecznościach, gdzie mogą zobaczyć je osoby z docelowej lokalizacji, zainteresowane wybraną niszą. W ten sposób profil może znacznie częściej pojawiać się w rekomendacjach i sugestiach na Instagramie, dzięki czemu zyska szeroki zasięg wśród pożądanych obserwatorów.
Skuteczność UpGrow – opinie klientów
W celu sprawdzenia, czy platforma zwiększająca zasięg na Instagramie jest tym, czego potrzebuje dana firma, wystarczy zajrzeć na oficjalną stronę internetową UpGrow. Opinie zadowolonych użytkowników z różnych branż, a także ich wyniki sprzedażowe oraz widoczny wzrost liczby obserwujących świadczą o skutecznym działaniu sztucznej inteligencji w obszarze social mediów.
Od 2016 roku z usług UpGrow AI skorzystało już tysiące klientów, a platforma do dzisiaj jest uważana za najbardziej efektywną oraz wygodną w obsłudze. Aby sprawdzić jej model działania przed wykupieniem planu, warto wypróbować narzędzie przez 7-dniowy bezpłatny okres próbny.
Co wybrać – UpGrow czy inne platformy marketingu?
UpGrow pozyskuje tylko aktywnych odbiorców, chętnych do interakcji na danym profilu – pozwala zatem na autentyczny wzrost obserwujących, zwiększając zasięg i zaangażowanie na danym profilu. Platforma gwarantuje niezwykle szybki rozwój konta na Instagramie bez użycia bootów czy sztucznych kont.
Dla osób poszukujących wszechstronnego narzędzia do optymalizacji marketingu w mediach społecznościowych dobrą alternatywą będzie platforma Circleboom, która ułatwia zarządzanie również Pinterestem, Twitterem czy LinkedInem. Z kolei w celu planowania postów czy wyszukiwania propozycji hashtagów warto rozważyć Flick – narzędzie AI przeznaczone do Instagrama, które można użyć również do rozwoju innych platform.
Czy warto wypróbować UpGrow AI?
Rozwój konta na Instagramie oraz zwiększenie liczby obserwujących nigdy wcześniej nie były tak proste, jak przy użyciu platformy UpGrow – opinie klientów potwierdzają zaufanie do tego narzędzia oraz poświadczają jego skuteczne działanie. W zależności od wybranego planu użytkownik może zyskać od 1000 do 4500 nowych, organicznych i aktywnych obserwatorów.
Należy zaznaczyć, iż platforma jest zgodna z polityką Instagrama, a jej sposób działania pozostaje całkowicie legalny. jeżeli zależy nam na zwiększeniu zasięgu oraz szybkim i długotrwałym rozwoju, warto wypróbować UpGrow AI i w pełni wykorzystać jego możliwości.